Gå til innhold

Nedtrykk, litt kynnere og "stikking"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i uke 26 og de siste dagene har jeg kjent en merkelig "stikking" langt oppe i skjeden. I tillegg har jeg en del kynnere (veldig svake, men det er kynnere uten tvil) og samtidig synes det trykker veldig nedover, spesielt om kvelden.

Er dette normalt? Hva kommer det av? Bør det sjekkes?

Det er jo påskeferie og jeg har liten lyst til å oppsøke sykehus nå hvis det ikke er noen grunn til det. Det er masse liv, alt ellers virker liksom normalt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke vet jeg...Har selv kjent en del stikking i de siste dagene..Men er du utrygg er det vel best å ringe føden.

Skrevet

Dersom du fra nå og utover skulle merke at kynnerne dine blir regelmessige eller at de presser nedover i underlivet, så skal du ringe til fødestedet ditt. Det er bedre med en sjekk enn at du skal gå og være frustrert fordi du lurer på om noe er på gang. Jordmødrene som du da treffer på telefonen vil raskt kunne avgjøre om dette er noe alvorlig eller ikke. Blir du bedt om å komme en tur på sykehuset, så vil du bli undersøkt av lege.

Bare ring, uansett tid på døgnet!

(dette sto på min egen side, da jeg logget på idag-under min uke 23 og fosterets uke 21)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...