MAMMA1 Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 I går hadde jeg den verste dagen jeg kan huske på flere mnd, ikke så bra i dag heller.Begynte uke 35 i dag. Klarer ikke stå lenge i ro av gangen, max 2 min, følelsen av å bli kvalm, svett, hjertebank og besvime er forferdelig. Begynte med jerntilskudd i går, og håper det kan hjelpe noe.Blodtrykket har vært fint hele tiden, og det er det sikkert enda også.Men så ut til å ha hovnet en del i går..Noen som har det likedan?
Cam_gutt_4_6 Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Når fikk du sjekket blodtrykket sist? Får man først svangerskapsforgiftning, så kan det gå ganske raskt opp..Fikk selv høyt blodtrykk forrige gang, og hadde liknende symptomer som deg. (Fin urin) Ble satt i gang pga blodtrykket også. Hvis mulig, så ville jeg dratt innom legen og få målt det med en gang. Eventuelt ring føden og tatt en prat med dem.
kfitjar Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Sjekket du BT i går også? Jeg har aldri hatt sv.skaps forgiftning, men med sånne symptomer så kan det være du har fått det. Hvis du ikke blir bedre så ring føden og snakk med de. God bedring og lykke til!
WhoMe? Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Jeg har også hatt det sånn innimellom. Begynte for noen uker siden tror jeg. Blodtrykket mitt er fint, og jordmor sier at det er normalt å ha det sånn. Fikk beskjed om å ikke stå stille, men vippe litt frem og tilbake på føttene og sånt. Var litt sånn i begynnelsen av svangerskapet også, besvimte faktisk på gata en gang... Men snakk med jormoren din for å være på den sikre siden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå