Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet kl 7 i dag tidlig, måtte jo på do som vanlig, og trakka meg ned gjennom trappene i ørska, gjore mitt fornødne og når jeg tørka meg så synes jeg at jeg så noe rødt på papiret, men hodett registrerte det visst ikke, tok litt tid før det seig inn, men når jeg tørka meg en gang til så var der fortsatt rødt *angst*

løp opp på soverommet og reiv vekk dyna, måtte sjekke om lakenet var like hvitt og det var det heldigvis... Ringte legevakta som satte meg over til jordmor, som sa det hørtes ikke så altfor ille ut, men vi skulle dra inn i Volda for en sjekk, hun skulle ringe å si ifra at vi kom...La meg ned for å kjenne etter spark, men der var det selvfølgelig helt stille, så på vei til ferga så drakk jeg en halv flaske solo, og jeg mener jeg kjennte noen heeelt svake spark rett før vi la til...

Ble møtt av verdens snilleste jordmor når vi kom til sykehuset, hun kobla meg opp på CTG maskina og fant hjertelyden med en gang det var første gang sambo hørte den, så det var litt spesielt... fikk sånn "sparkeknapp" som jeg skulle trykke på hver gang han sparka, og 10 minutter etter jeg hadde lagt meg ned begynner soloen å virke tydeligvis, for lillegutt sparka så hardt inn i den "mikrofonen" at hele maskina spraka... gikk nesten amok med den knappen en stund der...

CTG målingene var helt perfekte, men for å være helt sikker, så skulle jeg ha en GU og alt var lukket og langt nok, så da var det opp på UL benken, er jo ikke mange ukene siden jeg så han sist, men alltid kjekt å se...

Alle mål på ULen var også perfekte, og når jeg hadde tørka av meg den geleen og skulle til å gå ut av rommet spørte ulmannen meg om jeg visste hvilket kjønn det er, og det VET jeg jo selvfølgelig er jo alt for nyskjerrig til å ikke vite det da...

ja det er en gutt ja sa UL mannen, og han er "skammelig lite sjenert"

jaja, noe må han vel arve etter faren sin også...

men var en skikkelig ekkel start på påska, og jeg orker ikke dette flere ganger, sliter sånn på nervene at jeg er helt utkjørt, så nå skal jeg legge meg på soffaen å slappe av i noen timer, sånn at jeg kommer meg igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 25+0 på vei... kan jo legge til det da!

Skrevet

Uff for en skremmende opplevelse!!

Men det viktigste er jo at er bra med den lille :-D

Sa de grunnen til blødningen?

Skrevet

nope... de fant ingenting... fikk beskjed om å bruke mykt toalettpapir, men det gjør jeg jo allerede så jeg vet ikke...

Skrevet

Opplevde det samme tidlig i svangerskapet og da fant de heller ikke noe, men sa at det var hormonelt. Sikkert skjøre slimhinner da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...