Gå til innhold

noen som har blitt gravide etter behandling i haugesund?

endelig vår tur i mai :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei vi ble gravide etter vårt første icsi forsøk og lykken er stor :)

lurte på om det er noen andre lykkelige gravide i området som har vært gjennom det samme?

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratla -)

Jeg har også vært til behandling på Haugesund sykehus og ble gravid på mitt 2 ICSI forsøk.

Er nå 7 uker på vei og skal på utralyd etter påsken.

Hvor langt er du på vei?

Skrevet

hei :) gratla det deg og :)

eg e vel 4+0 idag hvis det er noe som heter det.. så eg hadde skrevet 5+0 en annen plass tidligere idag, men det er feil . eg har begynt min 5 uke nå :)

bor du i haugesunds området ? sjøl bor eg på karmøy :)

Skrevet

Gratulerer så masse jenter!!

Her fikk vi full klaff på første IVF i Haugesund!

Bor i Haugesund også, og idag er vi 12+3 :) Skal på UL neste onsdag (13+2) Gleder oss!!!

Skrevet

de er såå greie i haugesund.. de har virkelig vært greie å gå til i denne perioden, men er glad det holdt med den ene gangen :)

når fikk du din første ul? fikk du satt inn et eller to egg?

vi fikk satt inn to :)

Skrevet

Heia!

Fikk bare sette inn 1 siden det var første gang..

Første UL hadde vi i uke 7, så bare en bitteliten "ting" med et dunkende hjerte.. :) Veldig kjekt!!!

Hvorfor fikk dere 2 egg på første forsøk? Vi spurte, men det var uaktuelt sa de..

Synes også personalet på fertiliteten er alle tiders!! En veldig positiv opplevelse!! :) Det jeg synes var mest slitsomt var bivirkningene av medisinene, men var i grunnen veldig heldig og hadde lite av det..

Hvordan var det for dere?

Skrevet

jeg har vært sykemeldt fra jobben mesteparten av tiden.. har vært plaget fælt med bivirkninger så det var en tøff periode i grunn... vi fikk satt inn to pga delingen hadde vært sen så for å øke sjansen så fikk vi sette inn to :) var kjempe fornøyde med det.. hadde veldig lyst til å få satt inn to, men det hadde ikke vært aktuelt hvis det ikke var for at det hadde delt seg tregt...det var vårt første forsøk og vi er såpass unge eg 22 og mannen 28 :)

Skrevet

Hei

Ser jeg også skrev feil i forhold til hvor mange uker jeg er på vei, er 6 + 6 i dag...og er i min 7. uker, hvis jeg har forstått det riktig.

Jeg bor litt utfor Sandnes, så det har vært et stykke å kjøre til behandlingen.

Heldigvis slipper jeg å dra til Haugesund¨på utralyd, får gå til lege i nærheten som de har avtale med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...