Gå til innhold

Jeg må bare mase litt videre!

Anbefalte innlegg

Skrevet

men hva er symptomene på en MA og ha er sjansen for det dersom jeg hr sett et bankende hjerte?

Jeg kjenner ingen aktivitet der inne lengre (mange dager siden sist). jeg har aldri hatt noen symptomer og har det heller ikke nå, så føler det er ltt vanskelig og føle seg frem der-

Er det noen måte og lure frem spark på f.eks?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ditt første svangerskap? I såfall kjenner man ikke liv daglig såpass tidlig. Du må ut i uke 22-23 for å ha daglig kontakt med babyen. De fleste kjenner ikke engang noe i uke 17, så bare slapp av!

Skrevet

Det er ikke uvanlig at det går mange dager imellom hver gang du kjenner liv så tidlig. Kommer an på hvordan babyen ligger, hvordan morkaka ligger o.s.v.

Hvis du har kjent mye liv tidligere og du er sikker på at det er babyen du kjenner, kan du jo forsøke med "brus-testen". Drikk litt og legg deg ned og hvil. Gi den en sjanse til å melde seg. Hvis du beveger deg mye selv, roer dette babyen og vugger den i søvn. Da kjenner du selvfølgelig mindre liv. Har erfart dette selv, ble skremt men oppdaget at det var fordi jeg fartet hele tiden!

Lykke til!

Skrevet

Jeg kjente ikke liv før jeg var 21+0 på vei, og det har mye å si hvordan morkaka ligger.

Har mistet i MA, men det er som oftest i 1.trim. det skjer. Alt er sikkert bra med den lille :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...