Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Kor lett oppnår dere orgasme... Selv har eg aldri hatt orgasme ved bare penetrering. Eg må ha med vibratoren eller vibroegg for å få det til.... Veldi irriterande, men slik har det alltid vore... Noen andre som sliter med dette? Noen råd?
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 nyt at du greier å komme..selv om du må ha hjelp!! Vi er mange som ikke får det til uansett...hulk hulk
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2007 Hadde problem med at eg aldri kom før, men så blei eg mer sikker på meg selv og mannen min. Me snakka mye om det, og skaffa oss eit vibro egg.... Skal love deg at den første orgasmen var deilig! Trilla faktisk tårer når eg var ferdi! Har du ikkje prøvd det, så prøv!
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #4 Skrevet 8. april 2007 Har aldri problemer med å få orgasme. får nesten orgasme bare ved å tenke på sex., Rart men slik er det.
Anonym bruker Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Prøv å gni deg mot hans skambein mens dere har samleie (funker bare i misjonærstillinga) da stimulerer du samtidig klitoris. Det er bare noen få kvinner som opplever orgasme ved bare penetrering, det er ingenting galt med deg. Be han hjelpe deg enten før eller etter, lykke til:)
Phobia Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Er heldig og får alltid orgasme så fort jeg vil nesten, når jeg onanerer altså. Lettest ved klitorisstimulering. Bruker dildo eller vibrator rett på klitten. Bruker også vannstrålen fra dusjen og det funker alltid det også. Når vi har sex får jeg de heftigste orgasmer du kan tenke deg når jeg stimulerer meg selv ved bruk av vibrator på klitten, mens han knuller meg !!! Verdens deiligste orgasme - det er nesten FOR godt !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå