La07<3Sl09 - overtid Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 noen som vet hvor lang tid det pleier å ta fra hodet fester seg til man føder? har hørt mye forskjellig....
MAMMA1 Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Det kan desverre ingen svare på. Er du førstegangs kan hodet feste seg 1mnd før termin eller mere/mindre. Andregangs behøver ikke feste seg før fødsel i det hele tatt, og man vet ikke når det skjer..
Cam_gutt_4_6 Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Hos meg festet det seg ikke i det hele tatt på førstemann heller, mens en venninde hadde hodet festet i 2 måneder! Praktisk med hodet festet iallefall, i tilfelle vanner skulle gå, så slipper man tenke på hvor navlestrenger er..
_Mita_<3 Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Her festet det seg rundt uke 31-32.. tror nok ikke det skjer så mye før termin.. hehe..
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 Heisann;) Jeg var på sv.kontroll på fredag 30 mars, og da hadde hodet nesten festet seg. På beveglighet av hodet skrev jm. HKF, vet ikke hva det betyr. Men det var så og si festet, hun kunne rikke bittelitt på det. Jeg er førstegangs, og har i dag 3 uker og 3 dager igjen. Og hodet har nok festet seg nå. Så her har det ikke skjedd noe enda, og tror ikke noe kommer til å hende før termin heller;)
Mio77 gutt 16.mai Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Det er så forskjellig fra person til person. Med min første festet hodet seg i uke 29...og jeg fødte en uke før termin.Nå sist når jeg var på kontroll, i uke 31, var hodet festet og er det fortsatt. Tror ikke det har noen sammenheng med hvor lenge det er til fødsel:)
Gjest Skrevet 5. april 2007 #7 Skrevet 5. april 2007 Sist gang festet hodet seg i uke 30 og jeg fødte til termin. Denne gangen er ike hodet festet ennå og jeg har 39 dager igjen...
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 5. april 2007 #8 Skrevet 5. april 2007 hode festa seg i uke 32 og har termin i morgen, ingen unge ennå og han kommer nok ikke før jeg blir satt igang heller har jeg på følelsen av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå