Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Noen som har opplevd dette? Og vet hva det kan skyldes?
BAcer med mirakel-jente :) Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Hvor gammel er babyen, og hvilket kjønn? Vi fikk ei jente, de første dagene hadde hun slim i tissen. Barnepleieren sa at det var vanlig. Noe hormonelt, utflod..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 8mnd gammel gutt. Og det er i bæsjebleiene...
bollenr3 Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 har opplevd det samme et par ganger med tulla mi... i bæsjebleia her og ..... vet ikke hva det skyldtes, men det virker ikke som om hun har hatt noe vondt av det...
Mamman til Brage, f: 22.11.06 Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 Jeg har opplevd dette mye med min gutt på 4 mnd i det siste. Jeg vet ikke hva det skyldes, men har også lurt på det. Hvis noen har et svar hadde iallfall jeg blitt glad! Har lurt på om det kan være pga mageproblemer, men han virker ikke plaget av det.
mamman til Henrik & Kristoffer Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Lillegutt har hatt det et par dager nå og han driver med tenner.Hvis ikke kan det være noe han har fått i seg som han ikke har tålt har jeg hørt.men her i huset er det som sagt pga tenner!kommer 5 på en gang!
3pårappen :) Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 Ofte det kommer slim i bleia om de har akkurat har vært/er forkjøla
Niamh Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 Siden de sliter med å snyte seg selv svelger de mye snørr og et sted må det jo ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå