Gå til innhold

er amme-te grusomt vondt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er så glad i te, og har hørt at denne er bra for de som ammer.. men har også hørt at den er grusomt vond? stemmer det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, synes ikke den var så ille jeg. Jeg hadde litt suketter i, så var den helt grei. Smaker litt lakris lissom.

Skrevet

Smaken er som baken. Jeg bruker den hvite pakken til kloster sin amme te. Den syns jeg faktisk er veldig god :) Koster vel ca 70 kr for pakken, men det er verdt det. Jeg gir en til to teskjeer med amme te til poden også :) Skal visst hjelpe mot knip i magen.

Skrevet

hehe.. tror jeg prøver jeg og da.. :) skal en tur på apoteket nå, kanskje de har det der og? eller må man i helsekostbutikk?

Skrevet

De har både på helsekost og på apotek, men ikke samme merke. Jeg brukte også kloster sin.

Skrevet

hvor hadde de kloster sin da? :)

Skrevet

Syns den var god jeg :-p

Skrevet

Tror det kun er helsekost som selger kloster sin ammete. Kjøp den i hvit eske med porsjons pakker. Den i grønn pose synest jeg smaker høy..

Skrevet

nå har jeg prøvd flere forskjellige og de smaker ikke likt det var en jeg ikke likte så godt men ble jo vandt til smaken.

Skrevet

Helsekost har også en i rosa eske, husker ikke hva den heter :-) Var den jeg likte best!

Skrevet

Weleda sin smaker litt karri, men Kloster sin er god! Tror Weleda er mer effektiv da, og man venner seg til den smaken også....

Skrevet

Jeg syns faktisk den er drit god!

Skrevet

Karri er det verste jeg vet om da, hehe...

Skrevet

Kloster sin porsjon-te koser 40 kr, og den er kjempe god! Er ikke noe gla i te selv, så jeg var veldig spent! Men med noen suketter oppi smaker den kjempe bra =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...