plutseligbolle Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Jeg har 19 dager til termin, har kjempestor mage og bekkenløsning. I dag skulle jeg ta teoriprøven for bil, og satt på kjæresten min til Trafikkstasjonen, han skulle på jobb. Vi så at det var folk der allerede, og regnet med at jeg fikk komme inn og vente til de åpnet klokka åtte. Jeg banket på vinduet for å få kontakt med først en securitasvakt og så en dame bak en pc. Men neida, de bare gløttet så vidt opp og reagerte ikke. Det var kaldt og regn. Ingen benk eller noe. Ikke noe tak. Jeg var den eneste som sto utenfor i det øde industriområdet. Tre meter fra meg, på andre siden av glassveggen, befant det seg en myk sofa. Jeg prøvde å peke på magen min og alt mulig men neida. Trafikkstasjonen i Stavanger ligger i et industriområde der jeg ikke greide å finne ut hvordan man skal komme med buss. Jeg ringte til dem på forhånd og spurte men fikk beskjed om at de visste ikke hvordan man skulle komme dit med buss. GRRRRRRRRRRRRRRRR! For en service! For en menneskelighet og forståelse for andres situasjon. Man kommer jo nettopp dit blant annet fordi man ikke har lappen!!!!!!!!!!!!!! Det verste var at jeg strøk på eksamen. To feil for mye. Nå går jeg og legger meg litt tror jeg....
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Slike forhold er det her også nesten (Larvik), muligens ikke like ille som hos dere, men det går ikke buss til trafikkstasjonen her heller... tror derimot ikke det er så langt å gå fra nærmeste holdeplass (på en annen vei i samme området, men jeg vet ikke) Men det er jo tåpelig at de skal legge disse slik at det nesten ikke er mulig for de uten lappen å komme seg dit for å ta lappen... Og ikke bare det, men den her skal legges ned over sommeren og da må alle kjøre/komme seg til Tønsberg får å kjøre opp, og bor man riktig til da kan man risikere at en bruker to timer dit, bare for oppkjøring eller teoriprøve... Da ønsker man ikke stryke i tillegg... Synd du ikke klarte oppkjøringa denne gang, men det går så bra neste gang du kjører opp. Sambo tok den sist fredag og stod heldigvis... Lykke lykke til neste gang =)))))
plutseligbolle Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2007 Takk for støtten! Nå har jeg skrevet leserinnlegg til to aviser haha. Sånn er det når man har tid til å sitte hjemme og gremme seg, og har hormonene i fullt kok. Det var desverre ikke den praktiske førerprøven, jeg måtte gi opp kjøringen for en måneds tid siden pga bekkenet. Tenkte jeg skulle klare teorien før fødselen i allefall. Men nå spørs det, jeg får ta ny prøve 18. april og terminen er 23. april....Jaja. Vi får prøve igjen.Gratulerer til samboeren din!!!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 men det åpner jo ikke før 8 da..og de ansatte begynner ikke på jobb før 8..kunne ikke typen din vente litt så du kunne sitte i bilen? dem kunne jo ikke vite at du hadde bekkenløsning og at det var rett før termin da..men skjønner din fustrasjon også..men prøver å se det fra flere sider:)
plutseligbolle Skrevet 4. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2007 Jeg har kjempestor mage og banket og banket på vinduet. De måtte jo skjønne at det kanskje var noe jeg ville. Kjæresten min måtte på jobb, og vi regnet med at det var et sted jeg kunne sitte. Hvor vanskelig er det å åpne en dør og finne en stol????
3+et lite nurk Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Man har da jammen ikke åpningstid for å hjelpe folk. Herregud er det mulig...?? Sa du fra da du endelig kom inn? Det går virkelig IKKE ann. Forstår godt din frustrasjon...
plutseligbolle Skrevet 4. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2007 Da jeg kom inn tenkte jeg at det var best å bare gjøre det jeg skulle gjøre der, jeg var jo blitt ukonsentrert nok av å stå der og bli oversett i regnet. Snufs. Dessuten traff jeg heldigvis kjørelærern min, som tok meg med tilbake til byen etter prøven. Men som sagt har jeg nå skrevet leserinnlegg. Man kødder ikke med høygravide damer hehe;)
Økologisk_knekkebrød Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 Synes det var skikkelig dårlig gjort av dem å ikke slippe deg inn! Hadde vel ikke skadet om du fikk lov til å sitte innedørs og vente! Klemmer til deg, og bedre lykke neste gang på prøven!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå