Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Han er 2,5 mnd og har tatt flaska før, gitt han ca 1 gang i uka siden han var 2 uker men siste 2 uker har han ikke fått og har prøvd 3 dager no uten at han tar den? Tips? hvor ofte prøve nu? Bruker avent flaske, også prøvd den blå til mam.
MammaDilla Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Er det mm eller mme du gir på flasken? Jeg måtte begynne med pumpet mm først for at han skulle ta den. Du får bare vente til han er veldig sulten. Dersom du har brukt smokk 1, kan du kanskje prøve nr 2 til avent? Det går seg nok til igjen Kanskje småen tar den dersom det er en an enn du selv som gir det.. Poden min blir veldig fokusert på puppene mine når jeg skal gi han flaske.. Lykke til!
Honningmelon Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Jeg måtte gå rundt i huset med jenta på armen mens jeg prøvde... tok den til slutt da:)
mammaentiltrulte Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 tulla her bare tatt dr browns flaskene og nå tar hun tommie tippee flaskene. har du prøvd noen av de?
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 6. april 2007 #6 Skrevet 6. april 2007 Her så nektet snuppa å ta Avent flaske, den bare var stor og fæl. Men så leste jeg en plass at Nuk sine flasker var ypperlige, så jeg kjøpte en slik og da gikk melken ned på høykant!
ScaryMama Skrevet 6. april 2007 #7 Skrevet 6. april 2007 Nikolai tok avent sine flasker i nesten 4 måneder før han plutselig nektet å ta den. Prøvde mam sin, og han nektet til å begynne med men så tok han den- nå drikker han av mam uten problemer. Har prøvd avent flere ganger nylig fordi vi har så mange av dem, men fortsatt nekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå