<3 qleopatrice <3 Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Min kjære lille datter har nå begynt å ta av seg bleia i senga. Den ene dagen så lå hun å pratet med seg selv og før hun skulle sove, det tok litt lang tid før hun sovna syntes jeg så jeg gikk inn etter 20-30 min. Da ha hun tatt av seg bleia. Bæsj bæsj sier hun til meg... Så i bleia ser jeg spor etter bæsj, så spør jeg henne hvor er bæsjen? den har jeg hevet bak senga!! Hun er snar to år nå! Hvorfor kan hun ikke heller rope på meg å si at hun har bæsjet!! Hvordan løse dette problemet??
Expat Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Pysjamas med glidelås, på vrangen! Helt kul umulig å få av når man er inni den...
Ane** Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Teip den fast da vel Hadde bare surra teip rundt bleia noen runder jeg... Tror ikke det tar mange dagene før det blir kjedelig å "rive og slite" i bleia som aldri åpner seg da.
camilla^ Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Slik holdt min datter på også, ville ikke ha på seg bleien om natta. Måtte tre den på flere ganger i løpet av natta. Til slutt ble jeg litt irritert og fjernet hele bleia, og hun har ikke tisset i sengen engang siden da. Da gikk det igrunnen slag i slag med bleie på dagtid og i barnehagen også. Hun har tisset og bæsjet i trusen noen ganger, men har funnet ut at det er skikkelig ekkelt. Så enten kan du prøve å se om hun er klar for å slutte, eller så tar du på pysjen feil vei slik at hun ikke får den av seg.
<3 qleopatrice <3 Skrevet 6. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2007 Dette er HI Takk for svar folkens nå har jeg lagt henne med nattas med glidelås på vranga! God påske alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå