Gå til innhold

Kjære (0= attpåklatt "en gogutt" =0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært uten PC lenge, var innom en tur da jeg var hos noen kjente, og fikk se at ditt kjære barnebarn er død.

Jeg må bare skrive til deg nå, kjenner dere jo ikke...men det er rart...

vi blir jo på en måte kjent her inne....

Jeg har tenkt på deg og dere flere ganger siden jeg var innom,

og vil sende min dypeste medfølelse i sorgen.

Dette må være en ufattelig tøff tid for dere.

Klem fra Susanne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

ja,er tøft dette.er så urettferdig at små babyer skal måtte dø.di har jo hele livet fremmom seg....han var bare for god for denne jord.

å jeg tror nok han er et fint sted,blant englene.

tøffest akkurat nå,for meg,er å se han som er igjen...se han å vite at solstråla vår ikke fikk leve.men vi trøster oss med han som er igjen,og er lykkelig over at vi ivertfall har en igjen.han er god terapi og god å ha nå i disse dager.er jo allerede en mnd siden han gikk bort.

merker at jeg er mer hysterisk blitt.sover han lenger enn normalt blir jeg livredd.men slikt går over etter hvert.det som skjer,det skjer.man vet ikke hva morgendagen bringer.livet går videre,men med et tomrom som aldri kan fylles.men minner og bilder har vi da =0)

var fryktelig flink med mobilen jeg,og knipsa mye.slikt er godt å ha nå ja.tusen takk for at du skrev til meg ;o)

gjorde godt det.man føler jo at man kjenner di som vanker rundt her.

å det har hjulpet mye med all omsorgen fra dere.

klemmer i fleng tilbake =0)

Skrevet

Hei igjen!

Ja det er godt dere har alle bildene og minner etter den nydelige gutten (så hjemmesiden....han var så skjønn!!)

Tenker det er trøst med din lille kar...

Mange klemmer=0)=0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...