Gå til innhold

vanskelig alder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gutten min på 20 mnd har blitt et monster;) Snill hjemme, men når vi skal på butikken eller i byen slår han seg helt vrang. Han kan legge seg ned på magen og hyle og sparke i bakken, bare jeg sier vær forsiktig så du ikke detter ned der. Skulle kjøpe sko til han her om dagen og da var det bare hyling. Grei så lenge han får det som han vil feks. sitte 2 timer med han og leke i sandkassa, men når vi skal inn er det ikke snakk om så jeg må bære han under armen inn for hvis jeg holder han vanlig slår og klorer han. Han vil aldri ha på bleie eller klær uten en skikkelig kamp, ikke så lett når jeg er graivd i uke 32. Er dette 2 års trassen eller er jeg verdens verste mor som ikke har "kontoll" på han?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min er 21 mnd og han er også vanskelig å hamed i byen eller kjøpesenter. Han nekter å sitte i vognen og nekter å gå dit vi skal gå. Har hører ikke etter hvis vi sier at han skal komme og må vi hente han eller bære han vekk fra situasjoner så hyler og skriker han. Jeg har rett og slett sluttet å gå handle hvis jeg ar alene med ham.

Klær og bleieskifte går greit men er han trett er også det en kamp. Han er ellers en blid og fornøjd gutt som er kosete og omtenksam så jeg tror og håper at dette er en fase som går over. I allafall at det blir litt bedre etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...