lille oss Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 jeg har akkurat fått med jobb som assistent ved et sykehjem, og begynner med 70% stilling.. lønnen er ikke allverdens selvsagt,men jeg tror det kommer til å ligge på litt over 12000 pr mnd... noen her som tjener det ca i mnd? hvor mye betaler dere da i skatt? jeg kan ikke sitte igjen med mindre enn 10.000, får da går det ikke rundt her..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Jeg tjener 15 000 og betaler 3000 i skatt. Hvorfor kan du ikke søke os da?
lille oss Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2007 jeg har brukt opp mine 3 år i august.. og jeg vil ikke søke om å få de to tilleggsårene før jeg begynner på skolen i august til neste år... trenger dem mere da..
tuninna ♥ 2pp Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Da er det for seint å søke. Man kan ikke ha opphold å så søke på nytt. Må være sammenhengende
lille oss Skrevet 4. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2007 er du sikker på det? hm... var i alle fall ikke det de sa til meg.. de anbefalte meg tilogmed å si fra meg os på sommeren,så kunne jeg heller jobbe da, for å få mest mulig os mens jeg gikk på skolen... for hvis os-perioden utgikk midt i et skoleår kunne jeg få den forlenget til skoleåret var over.. selv etter de 3 tilleggsårene var brukt opp...
Mamsen86 Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Trodde også at man kunne ta opphold. Det fikk jeg også beskjed om.. Så jeg hadde selv planer om det!
lille oss Skrevet 4. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2007 ja, jeg og... nav oppfordret i alle fall meg å si fra meg os de mnd jeg hadde en jobb jeg kunne leve av, siden tilleggsårene mine egentlig er over den mnd jeg begynner på sisteåret på høyskolen.. hvis jeg jobber noen mnd vel os opphøre midt i skoleåret,så da kunne jeg søke om å få den forlenget enda litt til så jeg fikk os ut skoleåret... på den måten slipper jeg å ta opp studielån, som jeg gjerne vil slippe..
tuninna ♥ 2pp Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 Da har isåfall jeg blitt lurt. Jeg gikk på skolen og fikk ikke stipend pga at jeg fikk os, lurte på å si den ifra meg for å ha stipend isteden. Men da sa de at jeg ikke fikk den på nytt igjen etterpå. Jeg skulle gå høyskole men siden jeg ikke hadde nok år med os og ikke fikk lov å ha et opphold i den så måtte jeg bare la være Kansje forskjell fra trygdekontor til trygdekontor da....
lille oss Skrevet 4. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 4. april 2007 så rart da... jeg tror jeg må ringe nav på tirsdag da.. det er riktig nokca 6 mndt eller no siden de sa det, kanskje det har kommet nye regler eller no da... æsj i så fall... håper i alle fall jeg kan si den fra meg for så og søke på nhytt når tiden er inne..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå