Gjest Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 hei, driver å bestiller roser på barrot og lurer på om du har noen å anbefale?
prekæs Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Hurdalsrose. Gammeldags "prestegårdsrose" som blomstrer rundt st. hans ca 3 uker. Rosa, halvfylte Blir ca 3-4 meter høy. Buskrose. Fantastisk. Ellers så liker jeg westerland og hansa. Buskroser som blomstrer hele sommeren.
77modell Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Jeg syns Ingrid Bergmannns roser er noe av det flotteste!!! Store røde roser som lukter deili!
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Eller stilkrosen Whisky eller Fredsrosen, begge har en nydelig farge og lukt.
Gjest Skrevet 8. april 2007 #5 Skrevet 8. april 2007 Hei tusen takk for svar. hvis noen andre har noen andre typer å anbefale, tar jeg gjerne imot flere tips
prekæs Skrevet 8. april 2007 #6 Skrevet 8. april 2007 Sjekk denne. http://www.cactuz.org/randi/index_files/hurdal-stor.jpg
77modell Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 Ligna på en jeg hadde en gang, Var fin sånn ja, men den jeg hadde røste rosene med det samme dei spratt ut, såg faen ikke ut rundt om! Gikk der med riva mi for å rydde unnda det værste, men til slutt ble det saga som kom frem! ROT. Men er vel mange sorter så det trenger ikke om å vær det samme:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå