Gå til innhold

Når det kommer en ny en i bilde...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. Jeg kommer garantert til å få kritikk, og kanskje jeg fortjener det. Men det er ikke derfor jeg skriver her.

Jeg har vært sammen med barnefaren i 8 år, siden jeg var 16, og sammen har vi to barn. Vi har alltid vært så forelska, og vært igrunn veldig flinke til å ta vare på forholdet vårt. Men etter nummer 2 kom, og han i tillegg jobbet mye, så begynte jeg å miste nesten litt "interessen" for han.. Begynte å føle meg ensom, og etterhver ble det til at vi fikk masse problemer i forholdet, der jeg blant annet sa at han ikke prioriterte familielivet.. For ca 1måned siden, så fant jeg en som jeg ikke har hatt kontakt med på mange år, og vi begynte å prate igjen som venner. Jeg følte at jeg ble veldig tiltrukket av han, og ikke bare det, men det var godt å ha noen som faktisk lyttet og spurte hvordan jeg hadde det. Dum som jeg var, betrodde jeg han mine problemer som jeg hadde da med barnefaren, og han støttet meg gjennom og sa at dette måtte vi ordne opp osv..... Etterhvert merket jeg inni meg at jeg ikke er så veldig interessert i å ordne opp med barnefaren lenger, og at jegkanskje har "falt" litt for han kameraten min. Vi har truffet hverandre to ganger for å bare snakke, uten at jeg har sagt noe til barnefaren.. Og nå står jeg her som et spørsmålstegn og tenker inni meg, hva jeg skal gjøre.

Jeg prøver å kutte kontakten med kameraten min, men samtidig at jeg ikke klarer det. Jeg må nesten alltid ta kontakt med han. Og nå er jeg redd for at jeg kanskje har ødelagt alt... Hva skal jeg gjøre? Skal jeg fortelle barnefaren dette? eller er bare dette en "fling" som går over?

Jeg hadde til og med bestemt meg for å bare la dette vær og fortsette med barnefaren, men nå er jeg uskkker igjen... Jeg får så vondt av barnefaren midt oppi dette. Virker som han har merket at jeg har avvist han, og nå er han supersnill mot meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, ser du ikke har fått noe svar.

Ja, det dummeste man gjør er å lette etter svar på problemer i forholdet, utenfor forholdet... Er lett å bli fasinert og betatt av gresset på den andre siden. Mannen din er jo en del av den kjedelige hverdagen, mens kameraten din er mer fri til å være fantasien, spenningen og drømmen.

Min mening er at du burde droppe kontakten med kompisen og virkelig jobbe med forholdet og finne ut om du fortsatt vil være gift med han. For dine 2 barn sin skyld synes jeg virkelig at du burde prøve alt, mulig også parterapi.

Skrevet

må si meg enig med anonym over her ja.

lykke til uansett hva du velger å gjøre:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...