Gå til innhold

Easywalker...hører mye negativt..."mye plastikk" og "grei nok"....enig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å anskaffe meg denne Duowalker Sky søskenvogna. Men mange skriver at det er mye plasikk på den og at ting fort blir ødelagt...Den er grei nok på reiser og som tilleggsvogn hører jeg. Har også hørt at den selges på ellos...høres litt merkelig ut...

Er det en vogn i Carena, GT - klassen, eller i TFK, OTH - klassen???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har den i singel og er kjempe fornøyd...

Skrevet

Den er ikke å kjøpe på ellos de er kopi av en annen...

easywalker.no

Skrevet

har den enkle og er kjempe fornøyd. har faktisk ikkehørt noe konkret negativt om den!!

Skrevet

Eg har EW classic og er veldig fornøgd med den. Har kun hørt gode ting om den oxo! Men sky er vel en ny modell som kom i år, så den er jo lite utprøvd enda. Eg valgte å kjøpe den gamle modellen for den var mindre og lettare og så kunne ungen sitte rett opp i ryggen.

Veit lite om Carena og GT, men for min del sto valget mellom TFK og EW classic. Eg ville ikkje ha OTH (den er tyngre, breiare og kan ikkje låse hjulet framover).

Skrevet

Kjøpte duowalker sky i januar som jeg bruker som søskenvogn og ble så fornøyd at jeg kjøpte en singel også nå for noen uker siden. Syns ikke det er noe spesielt plastikkpreg eller billig over vognen. Har ikke hatt noen problemer med delene i alle fall. Eneste er at vognene er noe åpne, men dette ser jeg at flere av de populære 3-hjulingene er. Har en venninne med oth som har vært inne flere ganger for reparering av sin vogn så man kan sikkert være uheldig uansett merke.

Skrevet

Har bare studert singelvogna,ew sky. Synes den er kjempefin,ikke plæstikk. Men har ikke regulerbart fotbrett,så da droppet vi den. Tror det er en bra vogn ellers.

Skrevet

Jeg har den i singelvogn og er veldig godt fornøyd med den. Har også en EW classic og har vært ganske fornøyd med denne også men er mer fornøyd med sky modellen. Den har full liggestilling, man kan titte på barnet gjennom et plastikkvindu i kalesjen - kjempegreit og kalesjen kan du slå opp. Hvis man slo den opp på classicmodellen så dette utrolig teit ut og hvis man hadde kalesjen nede så man ikke/fikk man ikke kontakt med barnet. Det var i tilegg veldig vanskelig å få av/på kalesjen på denne vogna. Det resulterte ofte i at jeg fikk fullt av fliser i fingrene. Handlekorgen var også lite solid og hadde lite plass. På EW sky er denne noe større og den står i det minste fast på vognen! Så EW sky har forbedret alt som ikke var bra på classic modellen og det har blitt en kjempevogn. Synes ikke at det er mye plasikk på den og ingenting har blitt ødelagt på min enda i hvertfall. Jeg bruker min EW sky hver dag nå. Gutten min er 21 mnd. Jeg skal bruke classic modellen på reiser med fly o.l men sky modellen som vogn nr.1.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...