Gå til innhold

TUSEN TAKK Snulder:-))


Anbefalte innlegg

Skrevet

For kjempeflott påskekort i posten idag:-) Du er så flink som har laget det selv da!!! Er imponert jeg:-)

Tusen takk igjen, koselig var det:-))

 

Nå har vi handlet inn til påsken og klattispappan er og henter siste rest før vi tar ferie. Her blir det kaffeslabberas i dag og middagsgjester til grilling av lammekoteletter og nypoteter.........senere i kveld når vesla har sovnet skal de eldste i familien ut på bytur med gode venner:-) Kjekt med store døtre som gjerne passer lillesøster:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare hyggelig! Kos dere masse med bursdagsfeiring og med påskefri!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...