Attpåklatten :-)™ Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 For kjempeflott påskekort i posten idag:-) Du er så flink som har laget det selv da!!! Er imponert jeg:-) Tusen takk igjen, koselig var det:-)) Nå har vi handlet inn til påsken og klattispappan er og henter siste rest før vi tar ferie. Her blir det kaffeslabberas i dag og middagsgjester til grilling av lammekoteletter og nypoteter.........senere i kveld når vesla har sovnet skal de eldste i familien ut på bytur med gode venner:-) Kjekt med store døtre som gjerne passer lillesøster:-)
♥Snulder Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Bare hyggelig! Kos dere masse med bursdagsfeiring og med påskefri!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå