Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Ca to uker etter fødselen ble jeg helt nummen i hendene, en sånn sovende følelse i hånd og fingre. Søkte litt på nettet og fant ut at det sikkert kan være carpal tunnel syndrom. Nå har jeg hatt dette i 6 uker, og legen sa jeg burde vente to måneders tid til for å se om det blir bedre av seg selv. Er visst hovednerven i hånda som er i klem. Men jeg går jo og bysser og bærer på nurket titt og ofte, så vanskelig å hvile hender og armer. Noen som har opplevd lignende? Ikke vondt, men utrolig plagsomt da...
hvemerjeg? Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Jeg hadde Carpal T.S. da jeg var gravid, men det forsvant over natten etter fødselen. Så jeg har i grunn ikke noen erfaring med det etter fødselen... Håper det gir seg for deg snart.
Gjest Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Jeg har også hatt lignende problemer. Hos meg startet det da jeg gikk gravid, og varte til godt og vel 1 mnd etter fødselen. Det var så gale at jeg ikke kunne skrive. Våknet ofte på nettene av at fingrene verket sinnsykt. Nå har jeg det kun når jeg bærer jenta mi over lengre tid. Skikkelig plagsomt. Hører om andre som har operert pga dette, men de færreste er blitt skikkelig bra etter operasjonen dessverre..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå