Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Inntil nå har hun ligget på sofaen i stua på dagtid. Hun sover i vogga si i annen etasje kun om natta. Nå er hun imidlertid blitt såpass stor at jeg ikke tør ha henne på sofaen alene lenger. Hvor har dere babyen deres når den er våken og dere feks skal sette på litt klesvask, rydde litt og sånn? Tenkte på å kjøpe en sånn babykurv, men det er jo så himla dyrt....kanskje like greit at hun bare ligger på et leketeppe på gulvet...eller blir det for kaldt?
hvemerjeg? Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Om det blir for kaldt på gulvet, kommer an på om det er kaldt på gulvet hos dere. Gutten vår på 2 mnd. sover i 1. etg. i sengen sin eller ute i vognen om dagen. Vi har en lekematte i stuen i 2. etg. som fungerer bra. Dersom dere har en reiseseng, kan jo den brukes som en "lekegrind".
selfangerkjerringa Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Vi har et golvteppe av ull som vi legger krabbeteppet hennes oppå. Der ligger hun fint enda (før hun begynner å rulle og krype selvsagt, hehe). Hvis du ikke har golvtepper, kan du kanskje brette sammen et pledd å legge under leketeppet? Fleece eller ull, spiller ingen rolle. Blir mykt og godt og varmt
haater husarbeid Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Skummelt å ha mobile babyer på sofaen uten tilsyn, det tør ikke jeg. Min ligger enten på golvet på leikematta si eller han ligger i leikegrinda si. Matta er så tykk at det ikke blir kaldt på golvet.
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Sover ute i vognen eller i baby kurven i stuen.
katoes Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 Matte eller teppe på gulvet i stua. Der får de utfolda seg best sånn utviklingsmessig også. Og ikke minst, de detter ikke ned....
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 Har han på matte på gulvet eller i lekegrinda si. Hvis jeg skal lage middag og han ikke vil leke alene så sitter han i vippestol mens jeg lager middag. Det samme hvis jeg skal dusje. de skal jo ikke sitte så mye i vippetol, men litt innimellom gjør ingenting. Heller det enn å la han ligge å skrike alene.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 4. april 2007 #9 Skrevet 4. april 2007 Mina ligger da i lekegrinda si og storkoser seg der..
Gjest Skrevet 4. april 2007 #10 Skrevet 4. april 2007 LEkematte, lekegrind, i bæresele eller i vippestol som jeg tar med meg til det rommet jeg er i. Mulighetene er mange. (teppe på gulvet går også fint. Legg deg der selv og se om det er kaldt eller ok)Man vet alrdi når de lærer å rulle så om sofaen ikke har kant er det ingen kjempeide å la ungen være der når du ikke sitter ved siden av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå