Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har de siste dagene hatt litt sånn mensen vondt i ryggen, og av og til frem i magen... Ikke noe rier og de kommer ikke sammen med noen kynnere... Men er det vanlig når det nermer seg termin? Er det slik at det begynder og forbrede seg på noe?? Ikke sånn kjempe vondt heller, men jeg kjenner det liksom... Varte kanksje en halvtime i natt eller noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har holdt på med det mange netter, og også på dagtid av og til i flere uker nå. Satser på at alt sånn vondt som vi har før fødselen begynner hjelper til at fødselen blir enklere og raskere.

Jeg har forresten 8 dager igjen til termin.

Skrevet

Jeg har det på samme måte, og har hatt det litt til og fra de siste ukene. Denne uken har jeg hatt det hver natt, og av og til om dagen. Ganske plagsomt. Håper også det har med modning å gjøre, men vet ikke.

Har ni dager igjen forresten.

Skrevet

Da er vi flere da vertfall:) Håpe det er tegn på noe bra:)

Skrevet

har dette i dag. 6 dager igjen.au! vondt i magen og i ryggen, mensensmerter- men ikke kynnere. bare ubehagelig. får håpe det fører til noe godt:-D

Skrevet

jeg har d samme å har 42dager igjen jeg:/vil d si at pjokken min kansje vil komme før tiden?har hatt d sånn frem å tilbake en uke jeg nå..men ikke sammenhengende med kynnere bare kommet sånne menssmerter fra lysken å bak i korsryggen..kommer sånn takvis..legger bare merke til dem men ikke noe vonde i det hele tatt altså..hmm spennendes dette..må legge til at jeg er 1gangs også..så dette er jo helt nytt,hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...