*Angelface* Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 På 1 uke har jeg gådd ned 1,5 kg... Trodde jeg ville gå opp i vekt da vi har vært på en 5 dagers oslotur med kinamat og snop HVER dag! Er slank ifra før, så har ikke mye å ta av... Men ungen min var 818 gr i uke 25, så da var hun over gjennomsnittet iallefall:)
nynne78 Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Så lenge du går jevnt opp i vekt over tid spiller det ikke så stor rolle om du går ned en kg en uke innimellom. Dette er ren spekulasjon da, men synes ikke det høres så farlig ut.
*Angelface* Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2007 Nei, okey.. Syns bare det var rart siden jeg aldri har spist såå mye usunt på en slik tur noen gang, og så går jeg ned...hehe..
Gjest Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 hihi.. ikkje fare for d her hvertfall.. he he.. så lenge du vet at du får i deg næring og at formen er fin så regner eg med deg er helt ok..
smy & prompegrisen Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 Rart det der med vekt gitt! Har ikke gått ned noe, men har stått på stedet hvil i en måned. 4 kg kom på i en fei, men selv om jeg spiser godt nå så har jeg ikke gått opp siden uke 13. H*n driver vel og tærer på reservene, tenker jeg...
minni09 Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 samme her! jeg trodde jeg var 70 kg nå startet på 60 og var 67 for ca 2 mnd siden. Men nei, var 67, 2 nå sist.... (22+0) kanskje det er vanlig å rykke opp og så være litt på stedet hvil? Hadde vel ikke så mye ekstra fra før, så trengte vel å fete meg opp litt:)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 jeg var på vekta i dag og har lagt på meg 1.5 kg. *sukk* ikke mye, men har hørt at man ikke skal legge på seg før rundt uke 20... ? Jeg er 14+5 i dag... :=)
yret Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 Så lenge barnet og magen vokser som den skal, behøver du ikke bekymre deg. Det er i alle fall den beskjeden jeg har fått fra jordmor. Jeg har vært veldig mye syk og derfor gått mye ned i vekt. Begynte med å gå ned drøye 8 kilo og har bare klart å legge på meg 2,5 av dem igjen selv om jeg ikke var overvektig i utg. punktet heller (er 26+3 nå). Til tross for det er jenta i magen rett over den røde streken på SF-målet, så de vet å ta det de skal ha. Det er jo bra å ha litt å tære på når ammeperioden begynner da, så jeg spiser bevisst litt fete produkter, unner meg litt sjokolade (selv om man jo skal være litt forsiktig med sukker) mm. Du skal se vekta kommer for fullt i siste trimester. ;-)
Mamzen Skrevet 4. april 2007 #9 Skrevet 4. april 2007 Jeg går alltid(dette er min 3. graviditet) gått ned ca 7 kg de første 4-5 mnd, så har jeg gått rett opp i vekt!! I allefall 15 kg over det jeg var når jeg ble gravid....
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 23. april 2007 #10 Skrevet 23. april 2007 Vekten varierer jo mye! Antar at du gikk en del i Oslo...pleier jo det når en er på tur. Jeg har heller ikke gått opp ved å spise junk og snop mens jeg har vært gravid! Gikk forresten ned i vekt med snulla i fjor, men babyen legger på seg det den trenger...men jeg hadde litt å ta av, så vet ikke åssen det blir for deg da!
Pfff Skrevet 13. september 2007 #11 Skrevet 13. september 2007 Ved forrige svangerskap hadde jeg gått opp 10 kilo da jeg var i 18.uke. Denne gangen hadde jeg gått ned 2 kilo. Er litt fornøyd med det jeg. For forrige gang gikk jeg opp 30 kg før fødsel og det ble veldig slitsomt både for rygg og det å bevege seg. Kanskje jeg kan ha en "vanlig" vektoppgang denne gangen, slik at det er mulig å få AV kiloene etter graviditeten Spiser myyye sunnere denne gangen, både med tanke på babyen og meg. Hurra for Grete Roede!
Gjest Skrevet 13. september 2007 #12 Skrevet 13. september 2007 Tja, gikk ned i vekt i starten, og har ikke gått opp igjen - men er 100+ så har jo nok å ta av, da. Ligger ca 2 kg under startvekt fortsatt, er 24 uker idag.... kommer nok, tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå