Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 har ei jente på tre uker.. de første par ukene gjorde det skikkelig vondt mellom hver amming, pga at jeg fikk så veldig melkespreng.. men nå gjør det ikke så vondt lenger!? har kroppen stabilisert seg, eller har jeg fått mindre melk? vektoppgangen hennes har vært veldig bra..
DiddiDaddi Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Det stabiliserer seg, helt normalt at du ikke har så spreng lenger - hun får nok melk ) Hadde det på samme måte, mens nå har jeg stort sett aldri spreng (kun når hun hopper over alle nattmåltidene, og da er jeg jo bare lykkelig for det...).
*Zena* Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Jeg hadde skikkelig melkespreng og lekkasje de første ukene. En natt da hun sov over et nattmåltid våknet jeg med knallharde baller av noen bryst samt høy feber og brystbetennelse...au! Nå har heldigvis produksjonen stabilisert seg, og brystene er ikke harde lenger, kjennes liksom ikke ut som det er melk i dem...men tro meg,- det er det ) Så kroppen din har nok innrettet seg etter hvor mye babyen din spiser!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå