Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en ordning på 80-20 med faren til barna..men jeg er døds sliten og jobber utenom..kunne tenke meg en ny ordnig på 40-60 eller delt..Men faren nekter å ha de mer og nekter å gå med på en ny ordnig..Kan jeg gjøre noe med saken da? evt hvem kan jeg snakke med? Eller kan ikke jeg gjøre noe som helst?

Håper på svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tviler på du kan tvinge gjennom noe mer samvær, men flott å lese at noen faktisk ønsker å gi far mer samvær. De er det få av her inne :)

Sett deg ned med han, prøve å snakk fornuftig og legg det frem slik at det er til barnas beste at han evt har mer samvær.

Å bruke forklaringer som at du blir sliten og trenger mer fri klinger neppe til din fordel i hans øre. Er han bitter vil han jo ikke gjøre det lettere for deg..

Barna har godt av samvær med far, like mye som med mor. Prøv å få til en dialog.

Skrevet

Takk for svar:-) ja jeg vet han er bitter og ¨sint. det var og han som ville gå..jeg har funnet ny da, så mye ligger vel der tenker jeg.. kansje jeg skal vente litt m ny ordnig? til evt minsten får barnehageplass og faren har roet seg litt? og jä jeg syntes og det er bra at faren skal se ungene mer,, har vondt av de når de spørr og vil være med han... ikke noe godt det. men faren sier han er fornøyd med sånn som det er nå da. men jeg ønker litt mer tid for meg selv og ikke bare være mor..skjønner..? og ungene er første prio.. får vel vente litt med alt , tror jeg heller da.. nå er det bare kaos m faren...

Skrevet

Prøver selv å overtale pappaen til å se jenta si hver 5 uke, men man har ingen mulighet til å tvinge igjennom samvær dessverre..

Skrevet

Mest sannsynlig er han nok sjalu, og ønsker ikke å gi deg mer tid alene med den nye typen. Hvis du gir ham litt tid og jevnlig forteller ham at ungene savner han og vil være mer sammen med ham så kanskje han kommer på gli? Kan forøvrig ikke forstå at han ikke vil være mer sammen med barna sine...

Skrevet

for en mann da!!De vennene jeg har-av menn da,ønsker alle å ha mest mulig kontakt med barna,og er misfornøyde med at dem har dem for lite...

Lykke til da,håper det ordner seg:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...