Teddien Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Jeg er så ekstremt dårlig i magen, har vaert det i to dager. Spiste masse hummer dagen før jeg ble dårlig. Ellers har jeg akkurat kommet hjem fra 1 ukes tur i Sør Amerika, litt bekymret for at jeg har plukket opp noe jeg ikke skulle ha. Noen som vet om diare er et symptom på for eksempel toxoplasmose? Og eventuelt hvor fort man blir får symptomer dersom man er smittet av toxoplasmose? Vil veldig gjerne ha svar....
♥allegodetingertre♥ Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Hei på deg. Drikk mye vann! Og drikk mye blåbærsaft. Blåbær hjelper med å stabiliserer magen. Du kan også spise youghurt, det skal også hjelpe på magen. Eller dra på butikken og kjøp Activ Mel.....den inneholder bakterien L'cansei og beskytter immunforsvaret. En liten flaske om dagen holder. Den er god og har en flott effekt. Broren til min samboer er lege, og han har forsket på Activ Mel og det har en flott effekt på immunforsvar og mage. Jeg har regelmessig drukket Activ Mel i svangerskapet og det har gjort meg og babyen godt. Prøv og se..... Toxoplasmose tror jeg ikke gir diarè lignende symptomer. Toxo gir mer influensalignende symptomer og det er ikke sikkert du merker at du har blitt smittet. Det tar ca 1-3 uker før man kan se om du har blitt smittet av Toxo. Håper dette har vært til hjelp..... Lykke til og god påske masse klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå