Fabelaktiv Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Jeg har svømt to ganger - lørdag og mandag og er nesten fin.. fredag hadde jeg så vondt at jeg måtte gå saaaaaakte, men nå går jeg tilnærmet vanlig (må bare roe det litt ned i svingene i trappa og rundt hjørner) Vanlig bryst og crawl svømming ca 800 meter pr gang - underverker
Gjest Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Så bra! Fysioterapeuten jeg går til sier også at vanntrening har veldig god effekt mot BL. Har heldigvis sluppet unna det til nå men flott å vite hvis det kommer.
Mamzen Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Jeg har fått streng beskjed om IKKE å svømme bryst, pga frasparket ikke er bra for bekkenet!! Men at crawl er ok. Bra det fungerer på deg da!
tjorven 1 Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Samme med meg ble MYE bedre av å svømme men tok ikke skikkelig i med bena liksom og tøye er også viktig for meg spsielt hofteledds bøyer og inside lår!!! Men det er helt utrolig hvor mye smertene kan variere bare på en dag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå