Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Hei.. tok nettopp noen nyye bilder av magan min Noen som vil se... ? :) er naa 19pluss 5 dager.. saa snaaart hallveis hihi :D
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2007 Takk takk :) Ha en fiiin paaske
121081 Skrevet 5. april 2007 #4 Skrevet 5. april 2007 Så fin mage!! Når begynte det å vise på deg? Før uke 18? IVrig jeg.. Er 13 uker nå..
❤lille stjerne❤ Skrevet 5. april 2007 #5 Skrevet 5. april 2007 Stilig! Gleder meg til å få sånn baby-bolle jeg også. Er i uke 15+2 og det begynner såvidt å bli litt buling, men så lite at det kun er jeg selv og de som kjenner meg godt som kan se det i rett vinkel og stramme klær. Kommer vel snart nå tenker jeg.... God påske !
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 8. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. april 2007 hmm var vel i uke 16-17 den begynte aa vokse Kjempe morsomt!! Foelte i begynnelsen at jeg bare saa litt smaatjukk ut.. at jeg hadde litt for mye paa magen.. men naa ser man jo at det er en gravidmage!! Elsker aa vise den frem!! Vil at alle skal se den hehe Har vert aa kjoept meg topper som er i skikkelig sommerfarger, og som er stramme Da popper magen ut!! Typen kommenterte her en dag da vi gikk paa kvadrat: "Nesten alle som gaar forbi glor paa magen din jo" "de er nok misunnelig" hehe.. Da ble jeg jo bare kjempe gla!!! Elsker at det naa endelig vises at jeg baerer en liten inni der!! Gleder meg til magen blir stoerre hehe.
۰•●☆Mrs.B☆●•۰venter nr 3! Skrevet 8. april 2007 #7 Skrevet 8. april 2007 kjempe fin mage =) helt enig med deg at det er dielig at det vises ordentlig. jeg elsker også at folk stirrer på magen min =9 det er så deili å være gravid.....
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 8. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 8. april 2007 heh takk takk Helt herlig aa vaere gravid naa ja De 12 foerste ukene var tunge.. men naa:) HEEERLIG Ligger her naa aa ser magen min bevege seg hehe.. skal si den lille sparker hardt.. Har nok arvet pappas fotball-legger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå