2søtesmåh Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 (Må få det ut så lenge det varer...) He-he) For det første har jeg ikke kjent antydning til bekkenløsning (har ikke vært kjempeplaget da) på flere dager. (tror treninga holder det bra i sjakk ) ) Jeg veide meg, og har kun gått opp knappe 7 kilo (er i uke 21), og gått opp 3 kilo siden uke 16. Forrige graviditet gikk jeg opp 8 kilo bare fra uke 14 til 21!!!! Kanskje har strevet lønt seg her også? Jeg var ikke på do i natt (som regel en tur pr. natt). forrige svangerskap var det i snitt 6-7 ganger pr. natt. Tror treninga hjelper på dette også. Jeg er nesten kvitt forkjølelsen jeg har strevd med i ei uke. Dongeribuksa jeg bestilte over nettet kom i går, og den tar seg bra ut. Har påskeferie fra klokka 12:00 i dag. Påskeegg og masse filmer skal bli fortært fra i dag av og frem til mandag. Og kommer godværet, kan vi finne på noe ute ) Og nå er jeg straks ferdig med den siste arbeidsoppgaven som MÅ gjøres før ferien. (Har mange andre liggende, men uten tidsfrist) GOD PÅSKE TIL ALLE.
nynne78 Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Dette var skikkelig positive nyheter. Så godt at bekkenløsningen holder seg i sjakk, og at du er i god form ellers. Hva trener du? og hvor ofte? Jeg føler meg sånn passe bra. Jobber til kl 13 i dag og tiden går egentlig ganske fort. Skal på fjellet og håper å få gått mye på ski. Dvs at bekkenet ikke blir vondt. Kjenner lite bevegelser i dag. Det samme gjaldt i går, men da ble det mer liv da jeg la meg om kvelden. Håper det blir noen deilige spark etter hvert. Ønsker deg en skikkelig god ferie!!!
2søtesmåh Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2007 Jeg sykler på ergometersykkel 1t, 5 dager i uka og svømmer 1000m en dag i uka. Et par-tre ganger gjør jeg noen enkle styrkeøvelser for skrå magemuskler (sit-ups på skrå) og bekken (planken, samt skyte rygg/svai rygg-øvelsen) Føler det er litt mye noen ganger, men nå tror jeg at jeg har opptil flere positive bi-effekter (annet enn å holde vekta i sjakk) av det, så jeg kommer til å fortsett til godt uti 3.tri iallefall.. (bi-effekter hittil; mindre tissing, bekkenløsning i sjakk og da vektøkning er mindre har jeg enda ikke fått vondt i knær og hofter som jeg fikk sist:o) ) Kjenner også lite liv, eller noen gang mye liv, men veldig svakt... (om du skjønner) Lenge til det kjennes utenpå enda tror jeg ) Men gleder meg til sambo og lilleprinsessa kan få ta del i livet der inne på en mer fysisk måte. Klem GOd påske til deg.
nynne78 Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 wow, skikkelig ambisiøst treningsopplegg. Kjempebra!! Godt å høre du får så fine resultater av dette. God påske!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå