Gå til innhold

Har hatt en helt forferdelig natt! trenger råd!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi er 2,5 mnd. La henne til vanlig tid sånn ca halv ni i går.. våknet allerede klokka tre om natta.. mat og sovnet med en gang igjen.. våknet da klokka seks.. sovnet med en gang igjen heldigvis.. men sov da bare til ti over syv.. Orker ikke flere slike netter!!

:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med dette er bare tull??? Ellers må jeg si at du er svært heldig som har sånne gode netter.

Skrevet

Syntes det hørstes ut som ei deilig natt jeg :) Skulle gjerne byttet jeg. Her var lillegutt våken fra 02.00 - 03.30 i natt og så var det morgen 04.30.

Det du beskriver høres jo ut som en helt normal natt ja...

Skrevet

Sånne netter er da helt vanlig. Jenta di er ikke så stor enda,så hun trenger den maten på natta. Jeg amma lillegutt 3 ganger om natta helt til han ble 3 mnd. Så spiser han kanskje en gang,men dette er så inviduelt fra barn til barn.

Dessverre så syns jeg ikke det høres ut som noen ille natt,hvertfall ikke hvis hun sovner igjen med engang etter mat.

Hold ut:O)

Skrevet

Synes du det var en forferdelig natt? Beklager, men fra meg får du ingen sympati, synes du har hatt en god natt jeg. Vår er snart 9 mnd og har til nå vært våken det samme som din, bare att vi har stått i 5-6 tiden. Hvordan tror du babyene virker? Han sover enda ikke hele natten, men har endelig greid å overbevise han om at han ikke trenger mat kl 2 om natta.

Skrevet

Dette kan ikke karakteriseres som en forferdelig natt når man har en 2.5 mnd gammel baby.

Barnet sov fra 20.30 til 3, så deilig for deg da, heldig er du:))

Skrevet

Forferdelig natt??? Sånn har vi hatt det nå i 5 mnd, synes det er kjempe fint jeg! Vil heller at han sovner tidlig og våkner tidlig. 7 er en fin tid å opp på det, legger meg med han når han har neste luren sin istedet bare! Og de fleste babyene spiser ofte om natten også, sånn er det jo bare..

Skrevet

Skulle gitt min venstre arm for én slik natt;)

Skrevet

skjønner ikke hva du klager etter, hvis jenta di sov fra 2030 til 3 og fra 3 til 7 så er du heldig...du må regne med at du må stå opp om natta for å amme jenta di det er jo helt naturlig

så du får ingen sympati fra meg heller!

er du trøtt om morran så får du sove sammen med jenta di da når hun sover forrmiddagsluren sin...

hun er jo ikke mere enn 2,5 mnd husk det!

Skrevet

sånn er det å ha barn. mini har våknet ca 3-5 ganger om nettene og han er 6mnd. det går over etterhvert.

Skrevet

Må innrømme at jeg kanskje er litt heldig da... men men.. hadde vært deilig å sovet hele natten! hehe.. var egentlig litt tull det innlegget.. =)

Skrevet

Hehe.. ja, huff da. Du har det virkelig fælt. NOT! Veslejenta mi på 6,5 mnd er oppe annenhver time hele natta hu. Heldigvis holder det å putte inn smokken i de fleste tilfellene. Dessuten får hun en våkenperiode midt på natta på ca en time. Hvor hu skal ha oppmerksomhet, ellers begynner hu bare å skrike. Så hvis du tror at du skulle få noe bedre søvn når du gikk barn, tar du nok riktig så feil..

Skrevet

HALLO er det mulig og klage over det,syns du er heldig jeg,min gutt er til tider oppe 5 ganger pr natt mellom legger han 9-10 og står opp 8-10,har ikke sovet mer enn max 3 timer i strekk siden han ble født,før den siste uka nå så har han begynt og sove lenger og jeg er bare oppe og ammer 2 ganger pr natt da er jeg strålende fornøyd...han er også 2 1/2 mnd.

Skrevet

Resten av oss synes det hadde vært deilig å sove like mye som deg ;-)

Du er nok heldig ja. Jeg fikk 3 timer i går natt og 4 timer i natt, og det sier jeg meg faktisk formøyd med. Men vesla er bare 7 uker og har kolikk da...det får bare være sånn en stund.

Skrevet

Døh, når du ammer annen hver time hele døgnet i 10 uker så skal du få lov å klage! Kanskje hun har et økedøgn?

Skrevet

Høres jo ut som en deilig natts søvn spør du meg! HAr ikke hatt en sån natt siden jeg var 6 mnd. gravid :-p

Som Aga sier: ville gitt min venstre arm for en sån natt :-)

Skrevet

Hm. Høres ut som en vanlig natt her i gården (Snart 4 mnd gammel), bortsett fra at hun vanligvis legger seg 19. Pluss at hun sover veldig urolig etter at hun har spist på natta. Står opp 0630 vi ;-) Jeg synes egentlig det er fin rytme hun har jeg da :-) Men spørs jo hva du er vant til fra snuppa di da!

Skrevet

høres ut som sånn vi har det med mathias, og jeg er kjempe førnøyd med nettene! helt nydelig!

men nå ser jeg unner der at du skriver at det var tull.. hvis det var HI da.

Skrevet

I forhold til hvordan jeg hadde så har du det HELT SUPERT :)

Vesla mi gikk det ikke an å legge i det hele tatt, i over 5 mnd så hadde jeg henne i arm-kroken fra morgen til kveld. Hun hadde stort kontaktbehov og problemer med maven. Hvis jeg var heldig så kunne jeg legge henne fra meg i 30 min så jeg fikk ordnet meg for kvelden. Natta.. vel....ikke mye søvn nei.. ikke ville hun ligge i egen seng og våken var hun hvis hun ikke lå i arm kroken min.

Hun er 14mnd nå og jeg har først nå fått sove igjennom en hel natt et par ganger..men er ikke helt i mål enda..

Jeg følte meg helt ferdig det første halvåret, og trodde jeg var den eneste,,for en leser nesten aldri om de som har det tøft, er stortsett rosenrøde erfaringer som en hører om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...