*Rutletutt* Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Jeg fikk tidlig fødselsstripe i forrige svangerskap - rundt uke 15-16 tror jeg det var. Den var ikke så veldig mørk, men likevel tydelig. Fikk også en svak fra navlen og opp de siste mnd. Denne gangen har jeg ikke fått det så langt - er 24+1 i dag...men syns kanskje jeg så en antydning til en fra navlen og ned i går kveld...men vet neimen ikke om det var noe der eller om jeg bare tror jeg ser den:o) Fikk forresten gutt sist, og venter i følge ul en jente nå)
Nanna1976 Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Jeg skal ha gutt men har ikke fått noen slik stripe. Er 26+5:)
pussycatdoll Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Jeg hadde markert mørk stripe under mitt første svangerskap. Da ble det jente. Har ikke hatt antydning i mine to foregående svangerskap. Da fikk jeg gutter.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Jeg kan faktisk skimte en lys stripe opp fra navlen .. hehe. tror jeg da.. ser nesten kansje ut som en blodaare.. ? Litt vanskelig aa forklare. la merke til det i gaar. vises nesten ikke... Trodde da foedselstripen gikk fra navlen og ned jeg da... hehe Ikke vet jeg :P
♥allegodetingertre♥ Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 Jupp...har fått en laaaaaaaang mørk stripe nesten helt opp til brystene.....har hatt den en god stund nå...er 27+2
Raych Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Jeg har ikke fått. Er i min 22. uke. Fikk ikke strek under forrige svangerskap. Hadde en svak antydning fra navlen og opp, men det var det bare jeg som kunne se:)
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 Ja, den dukket opp for 1 1/2 uke siden. Jeg er 19 i dag og venter en liten guttepjokk.
Pianutten Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 Hehe...jeg har nesten gått og ventet på den der stripen som alle snakker om. Satt krumbøyd over magen og lette og lette etter stripen, men nei..jeg har ikke funnet antydning en gang. Nå er det mange uker siden jeg "ga opp" letingen..hehe. Er nå 27+2 og regner egentlig ikke med at den kommer hos meg, når den ikke har kommet til nå. Venter forresten gutt
yret Skrevet 4. april 2007 #9 Skrevet 4. april 2007 Er det slik at man lettere får fødselsstripe hvis man har mye pigment i huden? Selv er jeg veldig blek av natur og har ikke antydning. Har nesten ikke fått mørkere brystvorter heller. Dere som har fått fødselsstripe; blir dere lett brune om sommeren? Nyskjerrig...
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 4. april 2007 #10 Skrevet 4. april 2007 ja, det har med pigmenter å gjøre i allefall. Det er vel det eneste forskerne har funnet ut ang den stripen. Så det er tilfeldig hvem som får og hvem som ikke får. Jeg er i uke 18 og har ikke fått enda i allefall
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 4. april 2007 #11 Skrevet 4. april 2007 Jeg går ikke for å være spesielt "mørk", heller fått høre at jeg er temmelig bleik (kanskje av helt andre grunner, hehe...hva vet jeg). Blir ikke spesielt brun på sommeren. Tar lang tid, meeeen jeg blir ikke lett solbrent heller...?!... Hmmm, kanskje flere kan svare på dette?
MomInUSA Skrevet 4. april 2007 #13 Skrevet 4. april 2007 Jeg har begynt aa se antydning til stripen (er 25+0 uker i dag) - venter jente. Hadde tydelig stripe sist fra navlen ned, men kom paa slutten da ogsaa (gutt). Jeg er veldig hvit i huden og blir ikke lett brun (men blir heller ikke saa veldig lett solbrent) - ikke mye pigment her nei
Kufiolilla Skrevet 4. april 2007 #14 Skrevet 4. april 2007 Ja, en svak en fra navlen og ned. Men denne har jeg hatt i perioder uten å være gravid også, helt fra tenårene!? Og jeg har lite pigment... Så her er det ingenting som stemmer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå