Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Skal på byen med en kompis... og vi skal hjem til han etterpå og ha sex... Vi har hatt sex før, for seks år sida... Men det har ikke skjedd noe siden den gangen... Han har vært i et forhold og jeg har vært gift... men nå er vi begge single... så da fant vi ut av vi skulle ta opp igjen der vi slapp sist... Gleder meg noe sinnsykt, for han er helt rå i senga!!!
Nybakt mamma, nå til 3! Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Hørtes spenande ut... Fortell kossen det gjekk!!!! Hadde nettopp ein kjapp ein med mannen min, før ungane kom hjem frå barnehagen! Ikkje så ofte me har sex midt på dagen lengre!
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Det gikk som forventa... =) Han var like bra som jeg huska at han var... Det ble lite søvn den natta kan du si... Vi har inngått en deal... vi skal være pulevenner... hehe...
Anonym bruker Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 Digg med pulevenner! Jeg og sambo var det i nesten 3 år, før vi vart seriøse, hihi!! Var mye rå sex da. Og x-antall trekanter. KOS DERE!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2007 #5 Skrevet 11. april 2007 Åh...jeg savner det livet -og pulevennen min;o) Det var så deilig å gå på by`n, ha gøy uten forpliktelser -bare flørt og moro. For så å kontakte pulevennen for å høre om hvordan ståa var -og som oftest endte vi opp med å møtes utpå natta, for å ha sex (enten hjemme,ute,på hotell e.l.) Noen ganger hadde han/jeg sjekket opp en eller annen, som kanskje fikk være med:-) Det var tider det gitt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå