Gå til innhold

Flere med oss som skal gifte seg august 2008??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler det er sååå lenge til enda (og vi har vært forlovet i ...2 dgr!) :P

Datoen er satt til 30.08.08. Det trengs å spares en god del før den store dagen, så i grunn er det greit å ha god tid.

Flere med oss?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he.

vi har vært forlovet i 5 år og 3 mnd......

08.08.08 håpet jeg på. har ikke kontaktet kirken enda.

Ellers sliter jeg med bordopsettingen...skilte foreldre...osv....

Skrevet

Gifter oss 09.08.08 har vært forlovet siden september 2003. Trenger litt tid å spare penger på! har allerede booket kirke, booket lokale og booket brudesuitte! Har også ordnet DJ (en kompis) og fotograf (min onkel) Holder på å bestemme oss for mat. Gjestelisten blir endret på hver annen uke. Så har jeg en fantastisk samboer som gleder seg villt (spes til bryllupsreisen som går til Seychellene).

Skrevet

Vi skal gifte oss den 09.08.08. Vært forlovet siden 06.10.05.

Vi må også spare penger, er derfor datoen er satt så langt frem i tid.

Her er ingenting booket. Men det meste er planlagt. Må bare utføres hehe. Vi har ikke kjøpt inn noe enda.

Skrevet

Heisann! Vi skal gifte oss 020808! Har vært forlovet siden 150106! Skulle egentlig gifte oss denne sommeren, men så kommer det en liten i september:))) og vi utsatte det derfor ett år! :) Det er også greit at vi har litt tid å spare penger på! Bryllupslokale og kirke er allerede bestilt og vi gleder oss!! :)

Skrevet

Vi skal gifte oss enten 08.08.08 eller 09.08.08. Får se hva som er ledig. ;)

Blir bebis i september i år, så da passer det bra at nurket er nesten året når vi gifter oss. Da er det litt lettere å ha barnevakt og slipper melkespreng og slikt... :P

Skrevet

Hei hei!

Vi skal også gifte oss i August 08. Den store dagen blir 16.08.08 og jeg kan nesten ikke vente:)

Vi forlovet oss den 24.12.06 og jeg føler at tiden går alt for sakte...Har lyst til og ordne alt nå,men har fått streng beskjed av forloveden min å vente litt=)

Har kirke,lokalet,mat,kokker i boks også har jeg bestilt time hos en fisørsalong der jeg og forloveren min skal ordne hår,sminke,hudpleie og lunch på den store dagen...vi skal til Danmark til sommeren og da har jeg veldig lyst til å se etter og kanskje kjøpe kjole København, men da er det jo fortsatt 1 år til bryllupet..er redd det er for tidlig..

Når kjøper dere kjoler da??

Gleder meg kjempe masse da...håper bare været blir knall=)=)

Skrevet

Jeg har funnet kjolen jeg vil ha, men føler at det er alt for tidlig for å kjøpe den. Er så usikker. Det kan jo hende at jeg raser ned i vekt eller går opp noen kilo før bryllupet. Vet jo ikke det nå så jeg tror jeg skal vente med å kjøpe den. Men har jo sååååå lyst til å kjøpe den nå:)

Du har jo vært tidlig ute med å bestille ting og ordne. Jeg har ikke begynt med det enda. Har bare alt lagret inni hode:)

Skal kjøpe meg en bok som jeg skal begynne å skrive inn ting til bryllupet og sånt sånn at jeg får litt system:)

Skrevet

Jeg har vel også funnet kjolen min gjennom en masse titting på nette, men jeg får vel vente jeg å=) Samboeren sier vi kan reise til Danmark nærmere bryllupet å titte litt da og det må jeg vel si meg enig i...med tanke på vekt og sånt...

Jeg har allerede bok jeg da...fikk vel den rett etter vi forlovet oss. Er bryllupsplanleggeren fra bryllupsweb. Jeg er veldig fornøyd med den og det er en kjekk ting å ha for å sikre seg at man ikke glemmer noe til den store dagen=)

Jeg hadde et skikkelig "rush" med en gang ringen var på fingeren og da bestilte jeg og ordnet en del, men nå har det vært stille en stund...er ikke så mye jeg får gjort før vi nærmer oss heller. Får bare smøre meg med en god posjon tålmodighet=)=)

Når og hvor skal du gifte deg da?

Skrevet

Jeg skal gifte meg 09.08.08. Skal gifte meg på hjemstedet mitt som er i øst-finnmark. Jeg tror jeg må bestille kjolen min over nett eller via tlf for det blir ekstrem dyr kjole visst jeg skal reise sørover for å kjøpe kjole.

Hvor skal du gifte deg?

Jeg tror at jeg skal bestille meg den boken:) Har du kjøpt bok til forloveren din også?

Kan jeg få se den kjolen du liker?

Skrevet

Vi skal gifte oss 09.08.2008, og har vært forlovet siden 09.10.05. Vi skal snart bestille kirke, og se oss om etter lokaler... Venninna mi skal gifte seg i år, samme kirke, så satse på noen råd fra ho (ho skal også være forloveren min :o) )

Vi har spart litt...har vel t ca halve bryllupet :o)

Signerer anonym da datoen fortsatt er hemmelig ;o)

Skrevet

ja.. vi gifter oss 08.08.08 - skulle egentlig 09.08.08 men den førstnevnte datoen var liksom bare den vi bestemte oss for... men foreløpig er det ikke så mange som vet om det... tenkte å avsløre det i sommer, foran alle i fam... og ikke bare noen da,og noen da liksom...

Vært forlovet i snart 16 mnd

Skrevet

Jeg skal gifte meg i Østre Fredrikstad Kirke som ligger i Gamlebyen i Fredrikstad. Er den nydeligste kirken i byen synes jeg og både jeg og samboeren synes det så da ble valget lett=)

Jeg bestilte meg som sagt boken og fikk den dagen etter vi forlovet oss for det var ingen overraskelse at vi skulle forlove oss da vi valgte ringer og div. sammen også var egentlig planen min å kjøpe forloverguiden til min forlover, men før jeg rakk det så hadde ho bestilt den selv...=) Hun har tatt oppgaven som forlover ganske seriøst kan du si =)

Skal legge inn liken over kjolen jeg har tittet på,men er fortsatt veldig usikker om jeg skal ha stropper eller ikke..er ganske sikker på hva slags stil og fasong jeg vil ha men med eller uten stropper er værre=)

Har du noen kjole jeg kan se da?

Har du hjemmeside ? Jeg har laget en liten hjemmeside jeg da om oss og bryllupet med mye hjelp fra lillesøsrta mi og datteren hans=)=)

Skrevet

Min forlover har begynnt letingen etter kjole til seg selv hehe. Hun gleder seg så enormt mye til den dagen. Hun bor ikke på samme sted som meg så det er litt vanskelig å planlegge sammen med hu. Men hun blir oppdatert hver 3 helg når hun er på besøk:)

Jeg fant ikke link på kjolen din. Her er iallefall den jeg har lyst på:

http://johnsenbrudeportal.com/Gallery1/H-4B/huge_04_B_031_01

Jeg har funnet brudepikekjolene også. Skal ha 3 brudepiker og 1 brudesvenn. Skal dere ha noen?

I dag har jeg bestillt meg wedding scrapbooking utstyr fra panduro. Skal lage scrapbooking av planleggingen:) Det kostet 1600 kr hehe. Jeg tar litt av. Er så giret på denne planleggingen.

Jeg har ikke laget hjemmeside. Men vurderer det veldig. Har lyst på en der familie, venner og andre kan følge med på utviklingen i planleggingen:) Kan jeg få se din?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...