Nei! Ikke en til! Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Hei alle sammen, nå kommer jeg endelig inn til dere! Er enten 12+1 eller 12+3 i dag. Gleder meg stort over å få komme inn hit og liksom være "gravid på ordentlig".
Alba44 Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Så godt å være ferdig med 1.trim.!!! Velkommen hit ))
nynne78 Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Gratulerer. Det er nå det begynner : ) Ønsker deg et fortsatt fint svangerskap. Hvordan er formen? Jeg er 23 uker på vei og begynner så vidt å venne meg til tilstanden. Synes det er deilig å være gravid. Koser meg med magen og utviklingen.
Nei! Ikke en til! Skrevet 4. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2007 Tusen takk for velkomsten! Formen min er stigende, men nå har jeg også ligget pal med bihulebetennelse i en uke. Fikk endelig diagnose, og dermed antibiotika, i går, og nå tilbringer jeg en nesten smertefri kveld på sofaen uten ispose og dyne. Herlig, og ikke minst fint for min mann, som nok har begynt å bli litt lei av å være sykepleier, og min sønn på 2 1/2, som gjerne vil hoppe og leke på mamma. Jeg har fortsatt aversjon for enkelte matretter, og jeg kan fortsatt være litt ekstra trøtt, men jeg er alt i alt, bortsett fra infeksjonen, i mye bedre form enn for noen uker siden. Nå håper jeg bare at passasjeren der inne ikke har tatt for mye skade av alle de smertestillende tablettene (inkludert Paralgin Forte) jeg har vært nødt til å ta de siste dagene.. Hadde siste ul i forrige uke, og da var alt fint der inne, et sprellende og fint foster som lekte i magen. Deilig å være i 2. trimester (skal bare skjønne det først...)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå