Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det veldig opp og ned. Gruer meg litt til påskeferien siden det kommer til å bli en stor prøvelse . Skal på hyttetur sammen med ti andre voksne og barn. Har bestandig vært den som har holdt munnen for fredens skyld, men denne gangen tror jeg at jeg kommer til å sprekke :(

Hvordan klarer dere holde oppe humøret jenter ? Kom gjerne med gode tips .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg klarer ikke alltid å holde det oppe! He he.

Så jeg har gitt beskjed til de rundt meg om at jeg er litt sur innimellom nå og at de bare får bære over med meg... De har faktisk full forståelse, siden jeg er dagsventende og ikke kan dra noen steder nå i påsken. Prøver selvfølgelig å ikke la det gå ut over 3 åringen da. Hun skal på hyttetur med besteforeldre i dag så da skal jeg bare slappe av og ta vare på meg selv og pappaen mens vi VENTER :0(

En ting jeg har oppdaget, er at jeg blir ekstra sur når jeg er stresset og sulten. Så det prøver jeg å unngå å bli...

Kanskje du kan stikke ut en tur alene hvis du kjenner at trykket øker? ;0)

Håper uansett at du får en kjempefin tur.

Klem

Skrevet

opp og ned opp og ned.. Har siden i forrige uke vært litt vanskelig å være sammen med tror jeg....

Skrevet

går greit, men har blitt så lat- ligger liksom i sofaen og venter på at jeg skal føde.hehe. gidder ikke gå ut for det er drittvær og drømmer om påskemarsipan hver dag. lite å gjøre i påsken ettersom vi kun skal være hjemme- har lastet ned en drøss med filmer for å få tiden til å gå. men ikke spesielt sur ennå- bare usosial og lat.

Skrevet

Jeg er i godt humør og ved godt mot, men det skal ikke mye til for å få meg til å gråte. Er litt sprekkeferdig på alle måter på en gang.... Og kan bli UTROLIG sint hvis jeg synes noen oppfører seg urettferdig. OG HVORFOR ER DET IKKE BENKER VED ALLE BUSS_STOPP OG MED JEVNE MELLOMROM PÅ TURVEIER????? For eksempel. Greit å få litt innsikt i hvordan de gamle og syke og svake har det....

Skrevet

jeg er småhissig og blir veldig fort irritert. ikke så lett å ha med meg å gjøre om dagen tror jeg. Men jeg må jo bare holde ut jeg..to dager igjen til termin, men er innstilt på at ungen ikke vil ut før han er myndig! har vondt i bekkenet hele tia og klarer nesten ikke sitte eller gå. så frøken KJEMPE asosial her! og jeg som er oversosial ellers..=( det her har vært litt av en prøvelse. skal bli deilig og få kroppen for seg selv og kunne begynne og gjøre normale ting igjen!

Skrevet

humøret er ganske bra her... har ikke hatt store problemer med humørsvinginger :)

stort sett er jeg blid og imøtekommende..

hvordan holde humøret oppe?! vel.. omgå positive og blide mennesker..se på gode komedier.. lese om fine fødselshistorier :)

Maryon,ser at du har termin samme dag som meg.. er det første barnet ditt?

det er første barnet mitt..jeg håper jeg føder rundt termindato og ikke går overtid.. har lyst til å få tilbake kroppen min :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...