Gå til innhold

Svigermor er ikke interessert i barnebarnet sitt!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har min svigermor på besøk nå i påsken. Alle som har ei svigermor som er sånn passelig skjønner hvordan det er..... ;-)

Men saken er at hun er overhodet ikke interessert i jenta vår!

Hun snakker ikke med barnebarnet sitt, leker ikke, triller ikke tur med henne, ja i hele tatt- tar intet initiativ og hvis vi spør henne så kan hun ikke fordi hun strikker (!). Syns det er litt skuffende jeg da. Greit at det ikke er hennes første barnebarn men allikevel??

Er det noe å gjøre med dette eller skal jeg bare gi f ??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det sånn også. Har begynt å gi f, for jeg blir bare lei meg og sinna når jeg bryr meg. Det er hennes tap tenker jeg nå, så får det bare være. Men vi har merket at hun er litt bedre bare vi spør henne. Kan du trille med han i dag? osv.. De er ofte litt redde for å gjøre feil når det gjelder svigerdøtre, bry seg for mye liksom. Men min bor 5 min unna, men babyen har sett henne kanskje 7 ganger siden han ble født for 5 mnd siden.

Skrevet

Har det nesten sånn.. Hun er litt interessert da, men mest for at hun ikke skal bli satt i dårlig lys selv.. Så hun duller litt, men tar jo ikke hint fra knerten så det ender ofte med grin.. Hun kom ikke på sykehuset heller.. Dette er 5 barnebarnet hennes, og de andre så helt klart høyere i status.. Har ikke trille tur enda heller.. 6 mnd..

Skal gi f.. jeg.. vil hun så får hun ta initiativ selv.. Orker ikke fly ned dørene hennes hele tiden heller..

Kjenner følelsen.. Er UTROLIG skuffa over henne jeg.. når jeg VET hva hun har gjort for de andre søskene mine.. ( og da de andre barnebarna).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...