Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 4. april 2007 #1 Skrevet 4. april 2007 Våkna ikke før mat klokka 3, mot normalt rundt 1. Men mårran va like tidlig, 6.30! Er ikke noen morgenfugl jeg, så hadde jo håpet på kanskje 1 time lenger :-p
vi blir 4 :o) Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 var det ikke deilig å ligge alene da? jeg synes det var himmelsk å sove en hel natt uten å høre på alle lydene lillegutt lager.. vi la han på eget rom allerede i oktober vi da, (han er 4 dager yngre enn din..) og etter det sov vi bedre alle mann.. vi har hatt han inne hos oss når han har vært syk, og jeg må si jeg synes det er veldig koselig også.. men alt i alt synes jeg det er deilig å få en hel natts søvn.. ) Bare vent, hos oss ble det bedre og bedre med søvnen, og nå sover han fra 18.30 til 06.30.. Lykke til )
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 4. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 4. april 2007 Takk :-) Jo det var skjønt å kunne snu seg uten at han hørte det! Sover ganske lett ja! Var selv en del våken, er uvant å ikke høre han! Ennå har jeg dørn åpen og callern på :-p Blir vel ennå bedre i natt for min del!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå