Gå til innhold

God morgen!


Sanna&Simen

Anbefalte innlegg

Jøss! Er jeg først på idag eller? :)

 

Simen våkna 05.30 som han har fått for vane å gjøre i det siste... Ja ja.. Reiser på hytta seinere idag så må få dibbet litt først:)

 

Ha en fin dag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Riktig god morgen! :o)

 

I dag ser det litt grått ut her på Østlandet. Men de holder på å pusse opp terrassene hos oss, så vi har plast utenpå vinduene og så plast utenfor terrassene igjen, det vil altså si to lag plast... Så det er litt vanskelig å få noen formening om hvordan været er! :o)

(Får meg stadig mang en overraskelse når jeg går ut, tror været er sånn eller slik og så er det ikke sånn...)

 

I dag skal vi slappe av på formiddagen, skal muligens ta en snartur innom jobben for å se om det er satt opp noen turnus for når jeg skal begynne å jobbe igjen i mai og så skal vi ned til byen og spise med noen venner når Sten er ferdig med (en kort dag) på jobb...

 

Og så er det FERIE!!

 

Kos deg masse på hytta, håper været snur og blir til strålende sol og blå himmel! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen ja. Vi har hatt en travel natt, så vi sto opp først halv 8. Benni var helt "umulig" i går kveld. Etter halvannen time med en overtrøtt gutt som tydeligvis hadde vondt noen plass, ga jeg en paracet og han sovnet ikke mange minutter etterpå. Så våknet han en gang pr halvtime fra kl 3 i natt. Ynket og småskrek hele tiden. Kl 5.30 ga jeg en paracet, og han sov i ett til halv 8. Da sto vi opp. Vet ikke om det er tenner som plager han. Kan ikke kjenne noen,men.....noe var det iallefall. Når det ikke engang nytter å legge han i vår seng er noe galt.Men nå har han drukket en flaske melk og koser seg med påskemorgen på tv. hehe.

 

God tur på påskeferie. VI skal bare være hjemme i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...