snart mamma til to gutter :-) Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 gleder og gruer meg til det. Håper at alt er bra der inne og at vi får vite kjønnet :-) Skal bli fint å se babyen :-)
Bimmer´n Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Ååå, skjønner godt at du er spent! Selv synes jeg det var helt surrealt å se den sprellende skapningen på skjermen,-var overbevist om at de hadde satt på en tape av en annen baby, hehe(var ul i uke 14, så jeg hadde ikke kjent noe bevegelse enda!!) Alt står sikkert bra til, som regel gjør det jo det....tross alt! Lykke til
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 3. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 3. april 2007 tusen takk. Vet lissom ikke hva jeg går til da dette er mitt første barn. Ha ha ha satt på en tape ja... er vel kanskje sann det føles. Har ikke kjent no spesielt jeg heller, det er derfor det blir så ekstra spennende. Bare alt er bra der inne. Mange rare tanker mann får altså :-)
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 4. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2007 Det var en helt fantastisk følelse... helt utrolig :-) Dette kommer jeg aldri til å glemme !!!! Det blir en liten gutt, en liten Henrik.
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 4. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2007 Tusen takk :-)
For_mye Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 Å så fint navn. Mannen min heter det! Heldige dere var som fikk vite kjønnet da. Jeg var på UL på fredag, men barnet lå med navnestrengen mellom beina så jordmora turde ikke si hvilket kjønn det er... Men alt var bra med barnet da, og det er jo det viktigste. Når har du termin forresten?
snart mamma til to gutter :-) Skrevet 4. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 4. april 2007 ja, vi var så spente på om vi fikk vite kjønnet.... Henrik er et fint navn det :-) hihi... har termin 6 sep ble flyttet en dag bare, og godt er det. når har dere termin ? Vil du vite kjønnet før fødsel nå da ? privat ul da kanskje ? Vi var på privat ul i uke 10 ... måtte bare se :-) klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå