Gjest Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Jeg blir gal av de dyra!! De er overalt!! Klaget til borettslaget flere ganger uten nytte... Er minst 30 katter her som går ute døgnet rundt. Og mjauer og SLÅSS... Tørr ikke lengre å la mini sove ute i vogna si jeg...
Gjest Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Er i utgangspunktet veldig glad i dyr jeg, men nå er jeg også i likhet med deg sinnsykt lei av kattene som lusker rundt i hagen. Vi har ca 7 villkatter som går rundt utenfor døren, etter at en gammel nabokone har gitt de mat.. Ringte alt fra politi, kommune, viltnemda og mattilsynet, men ingen vil ta ansvar for villkattene.. Er dritlei! De sloss og skriker, pisser på dørmatten osv. Flytter snart;-)
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Slik blir det når folk DRITER i kattene sine, ikke steriliserer/kasterer dem!! Stakkars katter, de blir husløse og ville....og stadig flere av dem!! Noen skulle aldri hatt dyr!!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Jeg blir så jævlig provosert av disse "Jævla kattene" innlegga! Det er jo helt absurd at dere sitter og blir forbanna på kattene som følger sitt medfødte instinkt som da f.eks.er å markere områder og å parre seg. Rett heller sinnet mot dem som forlater dyrene sine, eller da til dem som begynner å mate dem uten å konsultere naboene først!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 enig med sistemann her.. men tror at denne Chanzei må ha ett "sinnainnlegg" hver dag..
Gjest Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Eeeh... Sinnainnlegg hver dag? Jaja... Syns huske å ha lagt ut to sånne innlegg jeg. Dette, også ett om sykehuset. Kaller vel ikke det "hver dag" men. Så jeg skal liksom bare sitte å smile og se gla ut da, fordi de kattene holder på som de gjør?`Er jo ikke kattene jeg er mest forbanna på, det er jo eierene!! Hvis de i hele tatt har noen...Skal de først anskaffe seg dyr, får de faan meg ta vare på det også!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 Når det gjelder villkatter kan man ta de med ti dyrlegen og få de avlivet uten og måtte betale. Staten betaler visst for hjemløse katter. Det er jo litt styr og fange de og dra de med til dyrlegen, men det løser iallefall problemet. Jeg er kjempeglad i katter, men vi måtte gjøre dette med en villkatt som naboen hadde begynt å fore. Ellers ville jeg ikke la nurket mitt sove ute i vogna si uten tilsym. Dessuten gir han mine to katter juling så fort de viser seg utendørs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå