Gå til innhold

hm... løs mage i over 1 uke!..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 13 mnd har hatt løs mage siden forrige lørdag. Mange bleier i døgnet og det er sånn "lerpete", ikke helt vannaktig. Hun har spist og drukket som normalt, og vært i form. Men igår var hun utilpass og ville ikke spise så mye, og idag er hun snørrete, og har heller ikke spist så mye som vanlig. Er dette typisk tenner eller kan det være et magevirus eller noe???? Hun har bare 8 tenner, og de siste 2 ukene har hun tygd på alt og slevet mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du tror hun begynner å bli uttørket, må du ta henne med til legen.

Alle mine har hatt dårlig mage i forb. med tannfrembrudd, så det kan godt hende det er det også.

Skrevet

ikkje godt å sei, men tenner ville eg også trudd det var. Eg brukar å gje blåbær i ulike variantar når småen er laus i magen. Både juice og ferske bær eller tørka som ein får i butikkar med godt utval binder magen litt. Får svart bæsj, men det er no berre moro. Ville unngå mykje frukt, juice og svært grovt brød då det kan gje enno meir laus mage. Også viktig med godt med drikke (vatn og melk) for hindre uttørring. For lite veske i kroppen gjer at temperaturregulering blir dårlegare, og småen kan få meir feber.

lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...