Tide-li-bom Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Nu i disse tider føler jeg meg skikkelig blekfeit, og tenkte at jeg skal friske opp hudfargen med noe selvbruningskrem.. Jeg kjøpte Dior sin, krem til ansiktet og spray til kroppen, men fargen ble noe ujevn og huden luktet rett og slett tåfis etterpå. Har dere noen merker dere anbefaler, og hva er best - spray eller krem??
Småbarnstreff Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Hadde en selvbruningskrem fra Helena Rubinstein for noen år siden som jeg var kjempefornøyd med. Har også brukt skum fra St.Tropez. Det så naturlig ut og varte lenge. Den er ganske dyr og en må ha hansker når en smører den på, ellers blir hendene svart. Har prøvd en haug andre også, men ikke funnet noen jeg har vært så fornøyd med som disse to.
bamby Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Foretrekker absolutt Loreal sine, de har flere gode!!! de er rimeligere og med naturlig farge...brukt en som heter tinted shimmering(den er med farge under påføring så du ser hvor du har tatt på og unngår skjolder!), og en som er på pumpe...uten farge. Begge fpr fin, solbrun farge på meg og mange andre jeg har sett dem på!
Nei! Ikke en til! Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 Hei! Jeg har prøvd alle selvbruningskremer, inkludert serien til St. Tropez, som selvfølgelig er veldig god (jeg har brukt tretrinnsserien med skrubb, fuktighetskrem og selvbruningskrem), men som er dyr og komplisert å påføre. For øyeblikket bruker jeg Chanel sin, og er fornøyd med den, men jeg må faktisk si at min favoritt er Diors vanlige krem (ikke spray, som har det med å bli ujevn) både til ansikt og kropp. Kroppskremen har skimmer og brun farge så du ser hva du driver med. Jeg har noen tips for å få kremen jevn som alltid hjelper hos meg selv. Til ansiktet: Dra kremen godt ut både inn i hårfestet, på halsen og ned mot brystet. Ha på ørene også, men bare veldig, veldig lite. Gni godt i disse overgangene slik at det ikke ligger noe overflødig krem der. Er du usikker på om du har klart det, så påfør vanlig fuktighetskrem i tillegg til kremen. Til kroppen gjør du det samme på knær, føtter, albuer, underarmer, håndledd og armhuler. Gni godt i alle overganger, og påfør fuktighetskrem på hender og føtter (etter å ha vasket hendene) til slutt. Du bør ikke få skjolder på denne måten. NB. Sørg for å kjøpe riktig fargenyanse til din hud. Velg den lyseste varianten om du har lys hud. Konklusjon: Krem er absolutt best...
Nanna1976 Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Til ansiktet bruker jeg en selvbruningskrem fra Clarins. Den er ikke så sterk som vanlige selvbruningskremer og den påføres med en bomullspad. Jeg synes den er genial for kan påføre litt i ansikt og på hals annenhver dag, vente ti minutter og deretter påføre dagkrem. Blir ikke knallbrun men får en fin og gyllen farge. Ellers synes jeg melken fra Lancome er god, lett å få jevn, lukter lite og tørker fort. Lykke til:)
oktoberjentene;) Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 Jeg bruker den de har på apoteket.. Heter Cosmica_brun uten sol.. koster 99 kr.... kjempe fin til ansiktet... får ikke skjolder i det hele tatt, bare en fin sommer gyllen farge.. kjempe fornøyd med den.... har aldri sett noe på hendene etter bruk heller!!! må jo vaske hendene etterpå, men setter ikke flekker for å si det sånn ;o)
snart mamma til 4 <3 Skrevet 4. april 2007 #8 Skrevet 4. april 2007 Vil uten tvil anbefale Lancome sin Gelé for ansiktet. Superbra, lett å påsmøre, naturlig farge. Er drøy i bruk, og kan stå lenge uten at den blir dårlig (eks på sommeren trenger man den jo ikke så mye- når man ikke er svanger da :-) ) NB! For ALLE selvbruningskremer gjelder det at fargen kan variere fra hudtype til hudtype.
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 22. april 2007 #9 Skrevet 22. april 2007 Jeg har nettopp fått en spray fra volare av min mamma, som jeg spraya to ganger på armen i går, og jeg fikk skikkelig farge, så denne skal jeg bruke, lukta litt men men... Har også bestilt en fra mary kay som skal prøves ut når den kommer, og er den god så blir det nok denne jeg kommer til å bruke. Vil anbefale dere å gå inn på www.touchofpinkcosmetics.com der har de superbillige produkter fra mary kay.
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 22. april 2007 #10 Skrevet 22. april 2007 jeg bruker dior sin med jevne mellom rom. Men IKKE sprayen:) også kan du velge mellom to fargenyanser. Velg den lyseste om du er blek. Det jeg gjør iallefall er : 1: Skrubbe kroppen 2: smøre inn med bodylotion (lar det trekke) 3: Selvbruningskrem. hvis jeg sluntrer unna så får jeg skjolder!!! For å si det sånn:) Og et tips til: Er bedre å ta litt mindre krem enn for mye... Går an å ta å smøre på nytt dagen etter om en ikke føler seg tilstrekkelig brun:)
Gjest Skrevet 22. april 2007 #11 Skrevet 22. april 2007 Jeg bruker loreal sin spray. Men bare i fjeset, skuldrer og bryst.. Gidder ikke ta hele kroppen nå når alt er under klær Srubber aldri, men smører in n med lotion.Har aldri fått skjolder.. Den gir fra seg litt lite farge, så bruker den et par dager på rad. Trenger ikke å smøre eller noen ting
Lillegullet130707 Skrevet 22. april 2007 #12 Skrevet 22. april 2007 Jeg tør ikke bruke selvbruningskremer lenger jeg.... Reagerer sånn på lukter og syns selvbruningskremer lukter helt forferdelig når de kommer på huden. Er det noen som lukter mindre enn andre? Noen som har erfaring med dette?
Bolla&mikrogutten:) Skrevet 22. april 2007 #13 Skrevet 22. april 2007 L'oreal sin, på tube!! Kjempefornøyd med den:) Gir en fin gylden farge, og lett å påføre. Får alltid mye skryt for fargen etter å ha jukset med den:)
ankisteen Skrevet 22. april 2007 #14 Skrevet 22. april 2007 Jeg anbefaler Tan Can. helt fantastisk spray. du blir brun med en gang og heller ikke noe ujevn. har brukt den mange ganger og fått like mye skryt av fargen hver gang. Ikke for voldsom lukt av den heller. det som er med den sprayen er at huden tar ikke imot mer farge enn huden trenger. derfor blir man ikke så ujevn i fargen.
Krysia Skrevet 23. april 2007 #15 Skrevet 23. april 2007 Hm... Legen min anbefalte meg å holde meg unna selvbruningskremer nå som jeg er gravid pga. systemeffekten. Men det er det sikkert flere meninger om.
pregnante :-D Skrevet 23. april 2007 #16 Skrevet 23. april 2007 Hei. Jeg liker Dior og H.Rubenstein sin selvbruningskrem for ansiktet. Synes de lukter kjempe delig. Kokos, Mmmm sommer :-)
Schultz Skrevet 23. april 2007 #17 Skrevet 23. april 2007 Jeg bruker Fake It fra Body Shop både til ansikt og kropp. Det er en krem, lett å påføre, tørker fort og lukter greit. Tror den finnes i tre nyanser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå