Gå til innhold

Er det noen som vet noe om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har bevegelsesmønsteret til mini i magen forandret seg. Den har gått fra å være meget aktiv og i farta til å ligge veldig rolig. Kjenner at jeg er litt bekymret, men på den annen side syns jeg at den har kommet lengre ned i bekkenet også i løpet av dagen. Er det noen som har merket noe lignende når babyen går lenger ned i bekkenet? Det må vel nevnes at jeg er i uke 37, og at den nok ikke fester seg enda siden jeg er 3. gangs. Nr. 2 festet seg ikke før fødselen var i gang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd med iskald saft og ligge i ro og kjenne etter liv? Er førstegangs og 36+3, så jeg vet ikke om det er vanlig når babyen synker, dessverre, men det høres ikke så unaturlig ut!

Skrevet

Takk for svar!

Har prøvd med kaldt drikke trikset tidligere i kveld. Hadde ikke noen effekt, men mens jeg har sittet her ved dataen og skrevet har mini våknet litt til liv igjen etter en slapp dag. Nå er det fart igjen. Ikke helt som tidligere dager, men iallefall mye liv selv om sparkene er mere "beskjedne"..

Skrevet

Da er det sikkert ikke noe i veien! Ellers er det bare å ringe føden hvis du er bekymret for lite liv. Jeg var inne til kontroll etter et fall, og da skjønte jeg at de tok alle henvendelser om lite liv seriøst, og de har egne prosedyrer på hva man skal prøve (f.eks. saft) etc. før man kommer inn til kontroll.

Men det virker jo som babyen din har det bra nå, da! ;) Jeg merker også stor forskjell på bevegelsene nå i forhold til tidligere. Det er jo litt trangere der inne, skjønner jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...