Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Min pode på 14 mnd fikk smaken på kiwi i dag...spiste 2 stykker. Ikke farlig det vel?
Laila77 Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 min også elskar kiwi! Kjempemoro å gje det. Det du bør vite er at det lett kan skape laus mage. Det er enzym i kiwi som fremmar nedbrytinga i tarmen, og er såleis sunt i større mengder om ein har forstoppelse eller td ete eit stort kjøttmåltid. For ein liten kropp er 2 heile kiwi litt i meste laget, trur eg. I alle fall er det for mykje for min veslekar. Han et det glatt om han får lov, men eg må begrense det. Har opplevd nokre såre rumeper som resultat av sur, tynn bæsj, som det gjerne blir av mykje frukt. Men det er jo forøvrig ei super frukt med masse c-vitamin og antioksidantar, så ein halv om dagen ville eg anbefalt. Men for all del, det kan vere at din pode ikkje får laus mage altså, det ser du no :-) PS: kiwi er bra å mariene kjøtt i dersom ein vil ha det ekstra mørt. Enzyma gjer at møyrningsprosessen går fortare. Dei same enzyma gjer at gele med kiwibitar i ikkje stivnar, så unngå den i gelekaka :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå