Gå til innhold

Spørsmål om nan1 (muligens litt dumme sp.m.)


hønepøne;-)

Anbefalte innlegg

Det står på boksen at den skal brukes av barn som ikke ammes? Kan den ikke brukes innimellom amming?

 

Har prøvd å gi pumpet melk på flaske, det ville han ikke ha. Men Nan1 med malt slo virkelig an!

 

Tenker at det er greit å ha i bakhånd, hvis jeg må bort eller om noe annet skal hindre ammingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Joda,skulle vel ikke ha noe å si det?

Gjorde begge deler selv de få ukene jeg ammet. Er flere her som gir begge deler,har jeg forstått.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart at han ikke vil ha pumpemelk? Kanskje hvis pappa'n gir (som ikke lukter deilig frisk melk:-) )

 

Men, det var jo ikke det du spurte om! Du kan fint gi mme innimellom selvom du ammer, bare pass på at du ikke bruker for mange hull i flaskesmokken sånn at melka kommer for lett. (Men det vet du kanskje)

 

Viktig å kunne være litt borte fra poden syns jeg i hvertfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, bare gi nan du :-). Eg har ikkje heilt nok mat til vesla lenger, så her e det et måltid nan for dag.

Ellers har eg faktisk samme problem som deg med pumpa mm - det vil ho ikkje ha...ikkje verken av meg eller pappaen. Men vi ahr prøvd å ta litt malt i den også (sjøl om det e unødvendig i forhold til magen), bare pittelitt for å endre smaken, og det har funka nåkken ganga. Kanskje du vil prøve det???

 

Hilsen ei som fikk jenta si samme dag som du fikk gutten din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...