hønepøne;-) Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Det står på boksen at den skal brukes av barn som ikke ammes? Kan den ikke brukes innimellom amming? Har prøvd å gi pumpet melk på flaske, det ville han ikke ha. Men Nan1 med malt slo virkelig an! Tenker at det er greit å ha i bakhånd, hvis jeg må bort eller om noe annet skal hindre ammingen.
revehalen Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 Joda,skulle vel ikke ha noe å si det? Gjorde begge deler selv de få ukene jeg ammet. Er flere her som gir begge deler,har jeg forstått.
pingu-72 Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Så rart at han ikke vil ha pumpemelk? Kanskje hvis pappa'n gir (som ikke lukter deilig frisk melk:-) ) Men, det var jo ikke det du spurte om! Du kan fint gi mme innimellom selvom du ammer, bare pass på at du ikke bruker for mange hull i flaskesmokken sånn at melka kommer for lett. (Men det vet du kanskje) Viktig å kunne være litt borte fra poden syns jeg i hvertfall!
studentbaby Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 Jada, bare gi nan du :-). Eg har ikkje heilt nok mat til vesla lenger, så her e det et måltid nan for dag. Ellers har eg faktisk samme problem som deg med pumpa mm - det vil ho ikkje ha...ikkje verken av meg eller pappaen. Men vi ahr prøvd å ta litt malt i den også (sjøl om det e unødvendig i forhold til magen), bare pittelitt for å endre smaken, og det har funka nåkken ganga. Kanskje du vil prøve det??? Hilsen ei som fikk jenta si samme dag som du fikk gutten din!
hønepøne;-) Skrevet 3. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 3. april 2007 Tusen takk begge to! Studentbaby: moro at de er født på samme dag!
Bratsj Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 Det står at Nan KAN gis til barn fra fødselen som ikke ammes (ikke SKAL) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå