Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 jeg bare lurer på hvordan brystene blir etter amming?? for man kan amme med silicon vel?? jeg har tenkt til å ta silicon nå snart, da jeg ikke har pupper i det hele tatt!! og det plager meg skikkelig, og jeg får dårlig selvbildet av det!! men er redd de blir stygge om man ammer, for jeg har jo lyst på flere barn oxo!!
BettyBoob Skrevet 3. april 2007 #2 Skrevet 3. april 2007 jeg tok silikon i 2002, fikk barn i 2006. Puppene ser fine ut de! Kan fortsatt gå uten BH (mao, de henger ikke) litt mindre faste enn de var før amming er vel den eneste forskjellen lykke til! Aldri angret på at jeg gjorde det!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 De er fine selv etter amming, men jeg ammet bare i tre månder. Men ammer du nå? Du må være ferdig med ammingen før du tar det...
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 nei ammer ikke nå.... takk for svar!! men synes dere det gjorde vondt å ta det? blir man dårlig etterpå?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Jeg syns at det var veldig vondt, jeg hadde ikke klart å hatt en liten baby som må løftes på. Det er nok bedre å vnete til babyen din klarer å gå. Men det er ikke sikkert at du klarer å amme, de fleste som tar operasjonen klarer ikke å fullamme i hvertfall. Det er jo noe å tenke på, hvis det er veldig viktig for deg å kunne fullamme så er det bedre å vnete til du er ferdig med alle barn. Jeg har lyst til å ta ny operasjon nå, løfte puppene... Men jenta mi er bare 6mnd så jeg vet ikke om jeg tør enda.
BettyBoob Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 gjorde vondt etterpå ja. Men helt klart verdt det. Etter 14 dager var jeg helt fin igjen. Kunne ikke fullamme.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #7 Skrevet 4. april 2007 hei Det er en stor fordel å vente til barnet kan gå selv, siden du ikke kan løfte etter operasjonen, Jeg syns det ikke var så vondt etterpå. Kjentes ut som melkespreng, det er en fordel om du har ammet for da har huden strekt seg en gang, jeg tok da gutten min var ca 1 1/2 år..Nå etter 6 år har jeg fåttt en gutt til som jeg fullammer, har masse god melk til han. Han er snart 3 mnd og har lagt på seg mer enn dobbelte av fødselvekten sin:) Men jeg har arret under, og ikke under brystvorten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå