Gå til innhold

Naturister?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere her inne? Jeg liker å bade og sole meg naken, men føler at det er sånn kroppsfikering på de strendene jeg har besøkt at jeg liker best å bade alene på en øde plass. Noen med samme problem eller er det bare jeg som er pyse? Bader gjerne sammen med andre, men unngår kjøttmarkedet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor i landet bader du? jeg kunne tenkt meg litt roligere omgivelser enn de offentlige.

Skrevet

huff her var det ikke mange.

noen som vil være med og prøve seg frem da? er ensomt å alltid bade alene.

Skrevet

bader alltid naken på sene sommerkvelder i alle småvanna her omkring jeg!

Skrevet

jeg kunne godt tenke meg naken bading sammen med andre.men ikke bare på kveldstid.

Skrevet

Liker ikke å være på sånne steder, finner heller meg et sted hvor det bare er meg og typen og bader da... evt venner...

Skrevet

En dag på Huk overbeviste meg, selv om jeg har visst at jeg trives best naken. Kroppsfiksering la jeg ikke så mye merke til, men det er mulig fordi min kropp ikke er så mye å fiksere på *kremt*.

Uansett, så gir jeg blaffen i hva folk tenker på, så en vanlig nakenstrand plager meg ikke. Her i Vestfold har jeg ikke testet ut strendene, men vet det finnes mange fine bukter og viker man kan bruke. Gleder meg til sommeren.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...