Nickeguri Skrevet 3. april 2007 #1 Skrevet 3. april 2007 Jeg har ei tulle på 20 mnd som får en del juice, særlig eplejuice. Dette elsker hun. Hun liker også melk, men drikker fort 5- 6 dl melk pr dag, og har vært litt redd for å gi henne for mye melk. Vann drikker hun ikke noe særlig. Kanskje ikke så rart, siden hun får noe hun liker myyyyye bedre..... Hvor mye juice er det greit å gi, syns dere? Det blir fort 2 - 3 dl pr dag. Jeg er redd det er litt mye, men vet ikke helt. Hun får ikke juice mellom måltidene.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #2 Skrevet 4. april 2007 Lillegutt på 18 mnd drikker ca tre glass jus hver dag. Men vi blander halvt medjus og vann. hvis hun ikke liker dette kan du jo prøve og ta litt og litt vann i så merker hun det ikke over tid. Dett mente HS var greit når han drakk så mye.
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 hvorfor skal man på død og liv gi juice? Og så så mye dere gir..ikke bra for tennene..nei holder oss til vann og melk her...
lullemor Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Er vel ikke noe verre med juice enn melk med tanke på tennene vel? Fruktsukker eller melkesukker er vel ikke SÅ forskjellig? Jeg gir jenta mi litt juice, men ALDRI med tilsatt sukker eller kunstig søtning, da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå