Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

No er guten min 7,5 mnd.. Vil fortsatt ha pupp ofte om natta..klikker totalt om han ikke får kosen sin,,!

Han spiser 3 faste måltider,,+ er starta med litt brød til formiddagsmat..Han drikker ca hver 3.time om dagen.

Tror det er for kosen sin del at han vil ha nattpupp..noen ganger nekter han å slippe puppen..

Noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde dette problemet med nr1.

(ikke aktuelt med nr 2 ennå)

Jeg ga en flaske vann når han våknet og ville ha pupp. Han hylte og skrek og lagde show, men innså fort at det var slutt på nattkos, og at var han tørst lå vannflasken og ventet.

Er de tørst drikker de.

Er de kose syk, gråter de til de sovner og innen en uke er gått skjønner de at det ikke er vits å våkne for kos.

Skrevet

Jenta mi har vært likedan. Hun er straks 11 mnd og har nylig sluttet med pupp om natta. Dette sluttet hun med når jeg nektet. Pappan tok seg av henne om natten når hun våknet, prøvde å gi vann men da hylte hun mer og mer, etter 3 netter med skrik sover hun hele natten uten pupp. Deilig!!!!

Skrevet

tull med nattamming når han er så stor!! Nektet min fra han var 5 mnd

Skrevet

Vær tøff. La gutten din skrike seg i søvn, bra for lungene:)

Neida, men tror det er det eneste som hjelper

Skrevet

Tror man bare må være konsekvent!

Har har vi klart oss i over en uke nå.. fra 1930- til kl 0600

Jeg har gjort det mest selv..han får smokk,men hvis han gråter mer får hna vann.. gråter litt til og sovner igjen..

Kl 6 tar jeg han inn til oss også puppes han og sover fram til vi står opp i 7 8 tiden:)

Ps ikke lett å ikke gi etter nr han gråter,men jeg har klart det til nå.. Biter tennene sammen og det blir mindre og mindre våkning hver natt.. natt til i dag våkna han ikke før kl 04 for smokk... Hurra!!!!

Han ligger på eget rom:=)

Skrevet

Hei min jente er 7 mnd og jeg KLARER bare ikke å være så tøff at jeg lar henne skrike til hun sovner......er absolutt ingen hønemor, men feks nå hører jeg faktisk at hun våkner, men hva gjør jeg annet enn å gå opp? Faren tar henne sikkert litt men hun gir seg jo ikke.(han har lagt seg)....3 barnet mitt men ingen har vært som henne. Finnes det ingen "enklere" løsning?

Skrevet

Takk for alle gode råd:) Gleder meg til han sover så lenge sammenhengende..

Prøvde å være tøff i natt,,men han satt i sengen sin med triste øyne,,truet etter pupp.. jeg ga selfølgelig etter..

Skal prøve med flaske i natt,, se om det hjelper..Uff,, er ikke lett det her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...